BF December 2016
Idag har jag en ENORM växtvärk i livmodern. Heeeela morgonen/förmiddagen. Någon mer som har en extrem växtvärk?
Idag har jag en ENORM växtvärk i livmodern. Heeeela morgonen/förmiddagen. Någon mer som har en extrem växtvärk?
Jag har Donkey och har nästan 17 månader mellan 3:an å 4:an, 16 månader mellan 4:an och 5:an.. Och kommer ha nästan 16 månader mellan 5:an och 6:an..
Lyssnade även på bebisen hemma igår själv. Kändes bra att veta att det finns liv där inne
INGEN vet att vi ska ha en till... Så jag kan inte prata med någon om känslor kring graviditet eller nånting ännu.. Men i slutet på Juli början på Augusti när vi varit på RUL så ska vi berätta för alla samt börja köpa lite grejer som vi gjort oss av med, då vi inte skulle ha fler ..
Bristningar har väll med att magen växer fortare än vad huden hinner töja sig.
Jag ska på RUL den 27:e, LÄNGTAR! Hoppas på tjej då ja har 5 pojkar :P Men blir de en till pojk så är han lika mycket välkommen. Men eftersom inte denna graviditet va alls planerad så kan ja hoppas på att detta va meningen så ja får min efterlängtade lilla flicka.. ;)
Fick ett brev på posten häromdagen som jag fick läst igår då vi varit iväg på semester i veckan som var. Var och tog ämnesomsättningsprov för ett tagsen. Fick svaret i brevet att jag måste börja äta Levaxin under graviditeten. Har fått Gravid Hypotyreos ????
Syns jag ens i tråden??
Har du haft några symtom som gjort att du testade för det?
Var på RUL förra veckan och fick veta att vi antagligen väntar pojk nr 6.. Ska på 2 UL till då hon inte såg hjärtat fullt ut på RUL, och ska sen göra ett i v32 då hon såg en vidgning på ena njuren. Jag och äldsta sonen är födda med njurfel. Så får se hur detta blir..