Inlägg från: De5pojkarna |Visa alla inlägg
  • De5pojkarna

BF December 2016

Seaflower skrev 2016-08-05 08:24:36 följande:

Är det någon mer än jag som fortfarande inte känner några sparkar eller rörelser? Jag går in i v 20 imorgon och känner mer och mer att jag inbillar mig allting..

Har rul på tisdag och har börjat tänka på hur jag kommer reagera när/om de säger att det inte lever något där inne, och det känns ju jättetråkigt att tänka så. Det tar ju udden av hela graviditeten..

Imorgon ska vi på en stor släktfest och alla kommer ju säga Ååh va mysigt osv osv och jag kommer bara känna mig som en bluff typ

Lite negativt inlägg men jag fattar inte varför jag inte känner något med andra barnet i snart v 20 medan en del andra skriver hur det lever loppan där inne.

Kan inte njuta av detta fullt ut och då är man ändå snart halvvägs!

Du har säkert moderkakan inframvägg. Då dämpar den sparkarna och rörelserna så man knappt känner nått. Jag är i v20 nu och känner bara lite små biffar, men inte mycket alls. Har moderkakan i framvägg även denna gång.
  • De5pojkarna

När vi nu pratar om kön å önskningar.. Jag väntar min 6:e pojke.. Har önskat en tjej nu 4 ggr. Men bara att inse att jag ALDRIG kommer att få min efterlängtade flicka. Jag är en pojkmamma, men saknar att en liten flicka ändå..

• De5pojkarna

Vi har en Bugaboo Donkey.. Men lite problem med om man kan ha 2 ståbrädor då den ena kommer vara 4 år precis, och den andre drygt 3,5 år. De små som skall sitta i vagnen kommer ju vara nyfödd och 1 år å 4 månader ca. 

• De5pojkarna
    frkvilljunu skrev 2016-08-16 17:03:47 följande:

Åh vilkken fin bild!

Tack! Bad läkaren att ta nya bilder denna gången, för de jag fick på RUL blev så hemska att jag inte ens vill visa dom för någon.. Så dessa blev riktigt fina.. :)
  • De5pojkarna
    Y o L o skrev 2016-08-16 18:28:05 följande:

Vilken skarp o tydlig bild

Ja detta är nog nästan första gången av alla 6 som ja fått en så skarp å fin bild.. De andra har man knappt sett nått på.. :/
  • De5pojkarna

Jag är livrädd för att behöva göra kejsarsnitt.. Har fött alla 5 vaginalt utan problem. Hoppas på samma nu med 6:e.. Dör hellre än kejsarsnitt.. Så jag lär dö efter förlossning istället då jag antagligen måste opereras :/

Svar på tråden BF December 2016