BF December 2016
Gör extra UL bara för att jag och äldsta sonen är födda med njurfel.. Han fick operera bort sin vänstra njure när han var 2 år gammal..
Gör extra UL bara för att jag och äldsta sonen är födda med njurfel.. Han fick operera bort sin vänstra njure när han var 2 år gammal..
Jag är i v 31 och under dagen igår började en extrem ryggvärk smyga sig på i svanken.. Idag är det så illa att jag inte kan gå utan stöd, benen kan knappt ta mig fram. Jag har varit förskonad med ryggont och smärtor under hela graviditeten så detta kom som en chock. Har haft ryggskott för ett par år sedan och denna smärtan är mycket värre. Någon som vet vad det kan vara? Är det foglossning mån tro?

Jag har 4 st Pop Vindfleeceoveraller. 50, 56, 62 och 68. 56-68 är från de tidigare barnen och 50 köpte jag enbart för denna bebis :) Kommer ha filt eller åkpåse i babyskydd samt vagn.
ess1990, 2a barnet BF 2/12
Cossi 4e barnet BF 6/12
BIX, 2a barnet BF 08/12
Vasilisat 1:a barnet BF 11/12
Hallondricka 2:a barnet BF 11/12
Mariro, 1a barnet BF 16/12
Ciz, 3dje barnet BF 19/12
Y o L o 2:a barnet, snitt 19/12
Sillencillasill första barnet via klinik 20/12
Andan: 2a barnet. BF 21/12 plan snitt 13/12 IVF
Marialia 1:a barnet BF 21/12
Ledilnaan 4:de barnet, BF 22/12
Mocha8676, 2:a barnet, ivf. BF 24/12
Olw24311 3e barnet BF 24/12
Makintoch 1:a Barnet BF 27/12
Babybluiee, första barnet, bf 28/12
De5pojkarna, 6:e barnet, BF 28/12
Sh0rtie89 1:a barnet, bf 30/12
Jag väntar 6:e pojken och denna är inte alls som de andra 5. Så jag är helnojjig. Han är
Jättelugn. Inga sparkar alls, utan bara rörelser då å då. Känner honom kanske 2 ggr om dagen eller 3. Morgon och kväll, kanske nån gång på dagen med. Var hos BM igår och sf måttet låg på 33 nu i v31+2. Hjärtljuden låg på 140-145. Så allt va normalt där iallafall. Men hon sa att jag skall höra av mig innan mitt nästa UL den 11/11 om jag är fortsatt orolig eller om det minskar i rörelser. För orka nojja sig i 2 veckor till. :-/
Detta gör mig tokig ..hela kroppen är täckt av vad nu det är för nåt. .
Tackar dig som tipsade mig kylbalsam, oh. .dock lindrar mina besvär i max 5 min :(
Kan inte sova eller leva. var på spa igår och kliade jämt. .hmmmm en bra syn från sidan. .skäms. ..BM inväntar på svar från blodprovet. ..men jag kan inte ens köra bilen längre. .kliar i hela kroppen 24/7...njaaa bättre än hemorrojder (I dont think so :(( )...
Idag fick kompisen en flicka... Jag vill OXÅ ha en flicka :P Men ja får ju bara pojkar :( :P
Gick på havandeskapsledighet för en vecka sedan då ja jobbar inom korrtidsvården som blir för tung och stressig arbetsmiljö den sista tiden av graviditeten De är 56 dagar till BF... är redan sjuukt rastlös och behöver lite tips på vad man kan fördriva tiden med!! :D
promenader tar jag redan, har redan fixat o ordnat allt för bebisen, förra helgen målade jag om köket i brist på annat, o allt med städning är också redan gjort haha....
kolla serie/ film o läsa böcker etc e inte riktigt min grej att spendera flera timmar på varje dag....
Va gör ni när ni är lediga / hemma ??
Varför blir de frågetecken när man gör smileys? :/
54 dagar kvar. Beräknad 28/12
I morse hände nått konstigt.. Vaknade vid 5 tiden. Var kissnödig å låg å funderade på om ja skulle orka gå på toa. Låg kvar en stund. Men sen kändes det som det bubblade mellan benen. Gick in på toa. Satte mig ner, och det rinner nått vattenliknande kanske ca 0,5 dl om ens det. Sen kunde jag börja kissa. Inte kommit nått mer sen dess. Fick lite molande värk efter det, men är typ borta nu. Undrar om de bara va vattnig flytning. För hade det varit vatten så hade det väll kommit mer?
Jäklar vad jag känner mig gravid nu :)
Allt gör mig flåsig och trött i ryggen.
Har inte bestämt hur länge jag ska jobba, men börjar kännas orimligt att jag ska kunna jobba ända fram till KS som jag trott.
Jag hoppar ur här.. Våran lille Loke har somnat in nu i v34.
Nu är våran änglapojk född. :(
Grattis till er som fått era fina bebisar!
Vi hade begravning för våran Loke den 9:e December. Försöker fortfarande att förstå vad som hänt, men det är svårt. Har inte haft tid att sörja då det hänt så mycket det senaste. Hoppas ni alla får en God Jul! Kramar