EnköpingsTråden Del4!!!
Äntligen har jag hittat er igen!!!! funderade på vad som hade hänt när ingen skrivit sen 27/2????
Var det ngn som var på folketshus och kollade barnkläderna? vi skulle gå men blev sjuka, undrade bara om jag missat ngt bra+
Äntligen har jag hittat er igen!!!! funderade på vad som hade hänt när ingen skrivit sen 27/2????
Var det ngn som var på folketshus och kollade barnkläderna? vi skulle gå men blev sjuka, undrade bara om jag missat ngt bra+
Michanna beställ på ica Maxi dom gör supergoda tårtor! tro mig jag vet eftersom det är min mamma som gör dom
.
Blir mer och mer sugen på att komma jag med om det är ok! låter superkul och träffa nya kompisar, vet inte om jag törs bara är ganska så blyg av mig.
Nej den har jag inte! jag är tvärtom säger inte ett knyst utan sitter mest och lyssnar/iakttar!
Har tyvärr inte så mycket att ta med mig eftersom jag väntar tillökning i juli, och eftersom vi inte vet vad för kön det är så tänker jag hålla på mina pojkkläder ett tag till! men det hindrar ju mig inte från att köpa!!!
Dessie_ mailar du över din adress är du snäll!
Supermia- då kan jag också få skryta lite! Alexnader har kissat i pottan TVÅ!!! gånger idag, brukar vanligtvis inte ens vilja sitta på den!
Hallå tjejer! kan nog inte komma trots allt! Alexander har feber och kräks, vet inte om jag kan få tag på barnvakt? verkar inte så just nu iallafall
.
Tänkte tipsa om att idag mellan 10-18 säljer de barnkläder på folkets hus, hade tydligen blivit inställt förra gången? funderar på att kika lite när mormor kommer hit och är med alex en stund. Hoppas de har fina vårkläder, börjar verkligen tröttna på vintern nu!
Michanna - kan tipsa dig om en jättebra olja från Natusan att ha i badvattnet när barnen är slemmiga /rossliga eller bara allmänt förkylda, det är en olja med eukalyptus i. Ångorna hjälper till att lösa slemmet så de andas bättre. tror att jag köpt den på ica eller coop! heter Breath easy bath! den är verkligen bra!!! iallafall för oss
Är det någon av er som vet hur dags tvillingklubbens loppis börjar på lör? och visst var den väl på westerlundska?