• Malwa

EnköpingsTråden Del4!!!

Synd att så många inte kan! har ställt in partyt känns inte riktigt som jag heller har tid eller ork just nu. Ska ev ha ett senare i sommar, hoppas att fler kan då!

Imorgon får jag äntligen hämta min nya fina barnvagn! sååå spännande. Alexander tyckte det var bra att bebisen skulle ha en egen för han skulle ju sova i sin och jag som trodde han skulle bli avis!

• Malwa

Hallå i sommarvädret! har haft abstinens efter famliv i helgen då vi varit hos sambons föräldrar och deras modem åskat sönder
    Verkligen längtat hem för att se vad som hänt här hemma, tänk så man är egentligen!

• Malwa

Vi är också lediga från dagis på fredagarna! följer gärna med till ngn park vid bra väder!

• Malwa

Välj ett datum med fiiint väder lättare att vara ute om vi blir många!
    Blir mer och mer sugen på att träffas jag med, skulle vara kul att ha kontakt med lite andra barn när dagis så småningom stänger för sommaren.

• Malwa

Tycker att kina på fjärdhundragatan har den bästa kina maten i stan! visserligen så är de ganska dyrt där men köper man det inte så ofta så kan man väl unna sig ngt smaskigt ibland!

Annars tar vi ofta hem från elefanten, oxå dyrt men där räcker en portion till hela fam, och då har jag en sambo som äter MYCKET!!!

• Malwa

Håller verkligen med Sanna! Emilia är toppen, ska gå dit på ons och bli ompysslad!
    Men Michanna var ute i god tid, en kompis fick ringa runt till en massa frisörer nu när det är student tider, jättemånga som är uppbokade!

Virre hoppas ni får en lyckad kväll! skulle vara sååå glad om ngn fixade ett surpriseparty när jag fyllde år! du får skriva hur det blev när du har fått tillbaka orken igen efter en helkväll i v-ås!

• Malwa

Då kanske du Virre har ngra bra pojknamnsförslag till oss! ja ni andra får så klart också hjälpa till! Namnet får gärna börja på A, men det är inget måste!
    Men det får inte vara:
    Alvin (heter kusinen)
    Alfred (heter kusinen)
    Det ska passa bra ihop med Alexander!

• Malwa

Vi vet inte vilket kön det blir men flicknamn är vi nog så gott som överens om! Blir troligtvis en liten Freja! eller en Olivia!

• Malwa

Tyvärr så vill inte sambon ha ett alltför ovanligt namn, inte heller är han spec intresserad av modenamn typ Neo, Liam Leo osv. ett tag var vi inne på Axel men det kanske blir för lika?

• Malwa

Virre- det måste inte börja på A,
    börjar få lite panik är ca 5v kvar bara och jag vill inte ha en namnlös bebis!
    Kusinen hette ingenting i tre veckor, så vill jag verkligen inte ha det.

• Malwa

Nika-Jag lämnade mitt i brevlådan på försäkringskassan. Du kan ju gå in om du vill, men jag var där när de stängt!

• Malwa

Min bm sa att jag kunde lämmna det direkt till lokalkontoret på stan så jag gjorde det! anta att dom bara skickar dem vidare då?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!