• Malwa

EnköpingsTråden Del4!!!

Alla som vill är välkommna!
    Synd att katten ställer till det för en del av er!
    Michanna- jag har katalog och beställnings lista om du fortfarande är intresserad så kanske vi kan träffas på stan eller ngt om du vill beställa menar jag, annars är det ju trevligt om folk vill komma "bara" för att umgås också!

• Malwa

Vi kan nog om vi inte får ngra dagisbaciller förstås
    vilket skulle vara vår vanliga otur!
    Brukar ni mammor komma själva med barnen eller är det pappor med också?

• Malwa

Förlåt att jag tjatar!
    men vilka var ni som kunde tänka er att komma på lingon & blåbärspartyt? skulle vara bra att veta om jag ska baka ngt gott tills dess, tala gärna om ifall du är allergisk mot ngt också så jag inte bakar just det!
    Partyt skulle vara tor 11/5 19,00

• Malwa

Lingon & blåbär är ett företag som säljer barnkläder genom så kallade homepartys. Ganska dyra, men väldigt bra kvalitet!

• Malwa

Vi får se om vi kommer! skulle vara jättekul att träffa er, men samtidigt skulle jag vilja umgås lite med sambon, han har haft så mycket på jobbet och varit borta nästan varje helg men den här är han hemma! men men det kanske går att lura med honom

• Malwa

Ångrar att jag inte kom till parken hoppas att ni snart gör om det igen, då tänker jag minsann komma vare sig sambon är hemma eller inte!

• Malwa

Kl är halv tio och jag är redan uttråkad!!! inga som helst planer för dagen, och en sambo som verkar allmänt trött och grinig kul kul...

• Malwa

trehjulingen för 199kr på nallens är nog en av de bättre faktiskt! Alexanders kusin har den och den är jättelätt att cykla på verkar det som, alexander bara satte sig och trampade iväg utan att cyklat förut ngn gång. Han har en här hemma men den är så trög så den gillar han inte så värst!

• Malwa

Ok tjejer sista gången nu! vilka kan tänka sig att komma på lingon och blåbärspartyt på torskväll 19.00?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!