• Malwa

EnköpingsTråden Del4!!!

Får okså tillbaka! ca 7000, det fick jag även förra året när jag varit mammaledig,

• Malwa

Tesslita- din stackare! men det kanske är både bra och dåligt? om bebben får komma ut tidigare får ju du förhoppningsvis må bättre, sen är det kanske lite jobbigare med ett barn som är fött för tidigt men det behöver inte vara det!

Virre- vagnen var supersnygg! ska få hämta min nya i början på maj! lääängtar

• Malwa

Virre det känns som om det skulle kunna vara en tjej den här gången, graviditeterna har varit sååå himla olika! men man vet ju inte, och jag vill inte veta innan heller .

Hälla brukar den inte vara i samband med lönehelgen?

• Malwa

Nika- Tycker det är såå himla svårt med namn, speciellt till en kille. Har alltid velat haft en Alexander och det har jag ju nu!

Förslagen vi har om det är en tjej är Olivia, Cornelia, Thyra eller Freja. Själv är jag nog mest inne på Freja tror jag, iallafall just nu hinner säkert ändra mig 20gånger innan det väl är dax men men...

• Malwa

Michanna-kom på att det måste ha varit dig jag såg på bussen idag!
    eller? du gick på vid ica bergvreten!

• Malwa

Var ute på sajten och läste lite och hittade en massa vilsna enköpingsbor! så nu har jag länkat dem vidare till oss, få se om det dyker upp ngn!

Är också väldigt nyfiken på hur det går för Tesslita, hoppas allt är ok!

• Malwa

Tesslitas bebbe finns att beskåda på Akademiskas hemsida!
    En jättefin liten tjej!
    STORT GRATTIS TILL HELA FAMILJEN!

• Malwa

Vi var också på marknaden i lördags, Såg både dig virre och Nika, men som jag sagt förut, är himla blyg av mig så jag vågade inte hälsa och tala om vem jag var

Funderar nu på att komma över den blygheten! genom att ha ett Lingon och blåbärparty (barnkläder).
    Är det ngn av er som skulle vara intresserad av att komma på ett sådant?

• Malwa

Kul att så många är intresserade!
    Partyt kommer att bli kl 19,00 11/5 hemma hos mig på korsängen. Ni som är intresserade får adressen mailad till er. Vill veta säkert om ni kommer senast 8/5.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!