Kjol på män
Vad tycker ni om kjol på killar? Nu menar jag inte kilt utan vanlig kjol. Om du tycker att det är OK vilken längd tycker du det ska vara?
Vad tycker ni om kjol på killar? Nu menar jag inte kilt utan vanlig kjol. Om du tycker att det är OK vilken längd tycker du det ska vara?
Jag har sett det allt för sällan för att ens ha en preferens gällande längd och liknande. Det jag kan säga på temat är väl att jag tycker att Jaden Smith klär sig himla snyggt.
Lång kjol! Alltid tyckt att det är assnyggt på killar. Inte sett det särskilt ofta, men typ serveringspersonal som har långa förkläden (från höften och ner) = MUMS
Jag tycker det ser skrattretande ut, men vi lever i ett fritt land. Vill någon karl gå omkring i kjol - oavsett längd - så måste han få göra det.
Nedanför knäna tycker jag är snyggast, och bekvämast själv då ^^
Har sett en kille i typ sportlinne som var ner till ankeln, det var coolt!
Men jag tycker de var lite för långt och tajt, måste vara svårt att gå bekvämt i det, lite mer vidd och lite kortare kanske
Fast de var ju klänning
Tror jag bara sett goth och skottar med kjol annars
Jag tycker det ser skrattretande ut, men vi lever i ett fritt land. Vill någon kvinna gå omkring i byxor - oavsett längd - så måste hon få göra det.
eller...
Kan kan bara säga mmmmmmmmmm :-P
Dreggel dreggel dreggel :-P
Kan kan bara säga mmmmmmmmmm :-P
Dreggel dreggel dreggel :-P
Jag föredrar medeltida och äldre klädnader för både män och kvinnor. Långa böljande dräkter, och långt hår.