thecoc skrev 2016-06-27 20:09:28 följande:
Hur mår ni? Jag mår plötsligt mycket bättre, undrar om det är för att jag fått komma ut på landet och stressa av och andas frisk luft?
Vi har nu bestämt att vi hoppar över kub. RUL är bokat 1/9, har så svårt att tro att det finns ett barn i magen! Ska bli skönt att få se vad och vem som simmar runt där inne. Men det kommer nog börja märkas snart... Går in i v. 11 på torsdag.
Har märkt av en rätt konstigt grej, om jag reser mig för fort kan jag liksom sträcka mig i magen, då måste jag hålla i den för att det känns som att magen ska ramla ut liksom. Någon som känt likadant?
Illamåendet har börjat släppa lite Thank god! Däremot har jag enorm viktångest och kämpar med att övertala mig själv att inte börja banta.
Har absolut känt det där draget i magen, är rätt öm i nederdelen om jag sträcker ut mig också.
Vi kör kub imorgon så då får vi se hur det går. Lite orolig att något ska vara fel är jag. Samtidigt förväntansfull att få se om allt är bra och framförallt att få göra det tillsammans med min man. Han har liksom inte fått in det än riktigt! Sen får vi ta diskussionen efteråt ifall något mot allt förmodan skulle vara galet.