BF Januari 2017
En till som har BF den 4/1 ska göra VUL den 16/5 haft en liten blödning för en vecka sedan varit hos gyn då-nu bara lite lite bruna spottings.
En till som har BF den 4/1 ska göra VUL den 16/5 haft en liten blödning för en vecka sedan varit hos gyn då-nu bara lite lite bruna spottings.
Varit på UL på MVC idag och allt såg bra ut.
Jag är i v 10+4 och fostret stämde då de mätte.Fick tid till KUB och valde första tiden på morgonen för att slippa oroa mig i onödan.
Imorgon ska jag åka in och göra ett tidigt ultraljud för att se om lill*n i magen lever, är i V8+5 imorgon. Är så nervös, försöker tänka på annat men det går väldigt dåligt.
Någon som varit in och gjort ett tidigt ultraljud än?
Mår fortfarande illa em och hela kvällarna även om jag är i v 12+1!
KUB torsdag längtar men oroas lite.
KUB avklarat! En liten bebis med tickande hjärta och lägsta risken för kromosomförändringar. Lättnad och glädje över att se bebisen för första gången :D
Kmora-blev ditt BF ändrat?
Du & jag ligger ju rätt lika.
YES-nu har jag också gjort KUB och fick bästa siffror så utgångsläget är på topp.
Så lättad och glad och BF blev den 2/1 det är KUB datumet som gäller inte RUL vad jag fick reda på.Troligen en liten lillasyster.
Angående kön så fick jag reda på det i v 14 förra gången med då väntade jag tvillingar fullt möjligt gissar inte själv men de utbildade barnmorskorna som gör dessa UL garderar sig alltid inte heller min första graviditet ganska van att själv kunna se numera!
Det är KUB som gäller vad det gäller BF datum.