• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Deni81
    Skyrocket skrev 2016-06-12 17:58:13 följande:

Att röka och dricka alkohol är naturligtvis något som man bör undvika men de (bm, läkare mfl) säger ju att man ska leva som vanligt tills man får ett plus så jag tycker inte att det var något fel i att ha lite skoj sådär :) Hoppas såklart att det är ett litet frö där inne och på dina symtom låter det ju som att det kan vara det.

Ska du testa imorgon bitti?

Det är så SPÄNNANDE att se hur det går för er alla. :)

Haha nä, så är det ju. Livet går vidare även om man försöker

Jag kommer inte testa något om det inte blir försenat typ till helgen eller nåt. Har en skum känsla men det brukar jag ha och än så länge har det inte slagit in Efter typ 14 försök.
  • Skyrocket
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-06-12 19:33:56 följande:
    Tack snälla! Köper testet i morgon och testar i övermorgon på morgonen, tänkte jag. Då blir det BIM -1! Så då borde det vara pålitligt resultat!
    Åååå! Jag tycker verkligen att det är så himla roligt att följa er alla! :D
  • Acire94
    Skyrocket skrev 2016-06-12 18:30:09 följande:
    Å så spännande! Klart du ska testa imorgon, att du kunnat hålla dig till BIM -3 är imponerande! :P Eller kanske bara jag som är jordens mest otåliga, hehe.
    Förra bebisen testade jag tidigare, haha. Men jag är jättespänd! Hoppas verkligen men är orolig att molvärken bara betyder att jag ska få mens snart.. Jag tänkte äta lite brieost idag ifall att jag får plus imorgon för sen vågar jag inte :P Har fått sån dille på brieost de senaste dagarna så får njuta allt jag har :p

När har du bim? :)
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-12 20:10:57 följande:
    Förra bebisen testade jag tidigare, haha. Men jag är jättespänd! Hoppas verkligen men är orolig att molvärken bara betyder att jag ska få mens snart.. Jag tänkte äta lite brieost idag ifall att jag får plus imorgon för sen vågar jag inte :P Har fått sån dille på brieost de senaste dagarna så får njuta allt jag har :p

När har du bim? :)
    Jag är också jätteorolig för att den här molvärken ska vara en förvarning om mens istället för ett tecken på bebis.. Du gör helt rätt i att äta brie nu! Mumsa i dig :D 

Min BIM är inte förrän 22/6... så en halv evighet bort, känns det som i alla fall. ;)
  • Acire94
    Skyrocket skrev 2016-06-12 20:31:34 följande:
    Jag är också jätteorolig för att den här molvärken ska vara en förvarning om mens istället för ett tecken på bebis.. Du gör helt rätt i att äta brie nu! Mumsa i dig :D 

Min BIM är inte förrän 22/6... så en halv evighet bort, känns det som i alla fall. ;)
    Det tråkiga var bara att den inte var god idag :P

Oj, ja det är ju ett tag kvar! Har du väldigt lång cykel eller när hade du ägglossning? :)
  • Skyrocket
    Acire94 skrev 2016-06-12 20:49:12 följande:
    Det tråkiga var bara att den inte var god idag :P

Oj, ja det är ju ett tag kvar! Har du väldigt lång cykel eller när hade du ägglossning? :)
    Haha jag tycker allt mer att det låter som att du är gravid. :P

Jag har korta cykler, ca 26 dagar, så hade äl för bara 4-5 dagar sedan därav att jag är helt övertygad om att den här molvärken antingen är inbillning eller förberedelse för mens :(
  • Januari2016

Hej, var med i liknande trådar tidigare i år men blev lite stressad när mensen kom varje månad ändå. Nu borde jag fått mens i fredags men än har den inte kommit så imorgon ska jag göra ett test! Så håller tummarna hårt att det denna gång skulle bli ett plus!

Förra helgen trodde jag att mensen skulle komma för mitt tålamod var hemskt o var bara arg o irriterad på allt, det brukar jag va nån dag innan mensen.. Men nu har det gått en vecka sen dess..

• Fililuran
    Januari2016 skrev 2016-06-12 21:39:45 följande:

Hej, var med i liknande trådar tidigare i år men blev lite stressad när mensen kom varje månad ändå. Nu borde jag fått mens i fredags men än har den inte kommit så imorgon ska jag göra ett test! Så håller tummarna hårt att det denna gång skulle bli ett plus!

Förra helgen trodde jag att mensen skulle komma för mitt tålamod var hemskt o var bara arg o irriterad på allt, det brukar jag va nån dag innan mensen.. Men nu har det gått en vecka sen dess..

Har också undvikit trådar, blir lite stressad, samtidigt som jag inte kan låta bli att läsa för att mina tankar är på graviditet hela tiden! Så jobbigt ju!

Vad duktig du är som inte har testat ännu, så länge hade jag aldrig kunnat hålla mig vid utebliven mens! :)
  • Videungen

Woho! Nu har äl ägt rum! Äntligen! Alltså har min BIM flyttats till 24/6! :) Tur att vi hann med sex kvällen innan och igår kväll (äl skedde i går). Så nu är jag med här igen :) Men det är ju en lång väntan nu ist....

• Crazy catlady
    Videungen skrev 2016-06-12 23:07:13 följande:

Woho! Nu har äl ägt rum! Äntligen! Alltså har min BIM flyttats till 24/6! :) Tur att vi hann med sex kvällen innan och igår kväll (äl skedde i går). Så nu är jag med här igen :) Men det är ju en lång väntan nu ist....

Som här då.. fast ägglossning idag.. sexat fredag lördag och ikväll.. hoppas hoppas... BIM den 25 :)
Svar på tråden BIM - juni 2016