• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Milie
    Emmissara skrev 2016-06-10 14:41:35 följande:

åå härligt, äntligen :D

Ja, så himla nice!

Hur var det med BIM-lista. Nu har NC satt min cykel till 31 dagar istället för 24, så ny BIM är 24 juni. Nästan på dotterns 1-årsdag den 25:e, hehe.

• Milie

Eller nej, sista cykeldag den 24:e, BIM blir fanimig på dotterns födelsedag den 25:e juni! Vad är oddsen för det.

• Emmissara
    Milie skrev 2016-06-10 15:09:31 följande:
    Ja, så himla nice!

Hur var det med BIM-lista. Nu har NC satt min cykel till 31 dagar istället för 24, så ny BIM är 24 juni. Nästan på dotterns 1-årsdag den 25:e, hehe.
    BIM-listan har en egen tråd, länken finns i denna tråds första inlägg av tråd-startaren.

Håller tummarna för dig :D  
  • Anonym (EL)

Nu kom lite blodiga flytningar så mensen lär dra igång imorgon. På igen ba hoppar över till juli gruppen

• DevilsDaughter

EL: va tråkigt :( hade gärna joinat i julitråden men då ska vi inte försöka :(.. får se om vi ses i augusti men hoppas ju såklart att du plussar innan :) skönt ändå att din mens kom nu

Tror jag också kommer få mens snart. Helt plötsligt blev brösten jätteömma och jag tror tyvärr att det beror på att kroppen nu bestämt sig för mens snarare än att det skulle va ett gravtecken. Igårkväll var livmodertappen så långt upp att det inte gick att nå, idag långt nere. Tror dock att det inte är omöjligt att mensen kommer först imorgon eftersom jag haft extremt lite mensvärk idag, några få känningar på eftermiddan. Hade föredragit att den bara kommit nu så man sluppit fundera mer. Jag vill bara sticka å köpa fler test men känns så himla onödigt! Testen kommer ju inte påverka liksom och jag testade ju igårmorse med morgonurin med testatidigttest.. suck.

Milie: va typiskt, som om man inte hade nog att tänka på då ;) å andra sidan kanske det är bra att ha tankarna på annat runt bim:) men grattis till positivt ältest:)

Mandy:håller med dig! Ovissheten är värst. Vill bara ha min mens nu så jag slipper fundera mer, blir så trött av det. Jag vet ju eg att jag inte är gravid, men så en liten del av mig vill ändå tro det..

• Anonym (Alexandra)

5 dagar till BIM nu... Har mått illa och kännt mig konstig idag, men tänker inte testa förrän mensen uteblir. Under de senaste 5 mån har jag alltid testat före BIM, men är så sjukt trött och less på alla negativa test, så jag väntar nu faktiskt!

• Anonym (Alexandra)
    Tiiffany skrev 2016-06-10 07:29:37 följande:

Jag började känna en öm punkt på vänster sida av äggstocken 3 dagar innan mens o fram till mensdag 3. Detta började efter missfallet så jag tyckte det var väldigt besvärligt. Vi gjorde en utredning där vi först lämnade blodprover och spermaprov och där var allt bra. Dem spolade mina äggleder och det visade sig att vänster äggled inte är lika öppen som höger då vänster hade något som hängde i vägen (medfött) vilket dem såg via operationen. Därefter valde jag att köra inseminering och nu är det andra gången vi kört de. Remiss är skickad för IVF. Ska bli 24 år, känns trist att behöva gå igenom allt detta :/ 

Å vad jobbigt! Men du har i alla fall tiden på din sida, du är ung fortfarande, det är positivt!
  • Milli_1

Cd 14 så äl idag vi kommer satsa på att sexa efter äl mer intensivt än innan.

Bim på min födelsedag bf blir dotterns födelsedag så många datum att tänka på denna cykel

• DevilsDaughter

Alexandra: Känner som du, blir less på negativa test. Men har kommit på att om jag låter bli att testa så tror jag att jag är gravid haha för då är det inget som motbevisar det.. 

• Deni81

Jag har mått illa sen i måndags. Vet inte alls varför men det är ett jobbigt illamående, ihållande och nästan så jag vill kräkas. Jag har inte kräkts på 20 år drygt så det kommer jag inte att göra nu heller. Men jag hoppas jg inte är gravid på ett sätt för ett sånt här illamående vill jag INTE ha!

Svar på tråden BIM - juni 2016