• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Deni81

Mensen tog slut igår så nu är det bara att vänta tills nästa mens. Enligt gynekologen ska jag testa med äl-tester den här gången för att få ta ett progesteronprov veckan efter. Men idag hade jag äl-flytningar? Mensen var ju 2 dagar sen (vilket den inte brukar vara), kan det påverka att äl kommer tidigare? Jag är alltså på dag 7 nu. Är det läge att börja testa redan? Vi har inte haft sex nyligen heller så det var verkligen trådiga flytningar...

• Loncelot

Jag har 2 rosor på ryggen samt min mans namn och nu har ja kommit fram till att ja ska tatuera en ros i olika färger för varje extra månad det tar samt barnens namn så får väl hoppas det går snabbt nu så ja kan spara alla pengar o göra en stor tatuering om 1år istället...haha ;)

• Zoey90
    Micki88 skrev 2016-05-26 19:15:26 följande:

Såg nu att du skrev ang tiden! Hoppas du får ett plus snabbare imorgon :)

Lovar att uppdatera er direkt imorgon bitti! :)
  • aprilhimlen95

Är på dag 14 denna cykel nu. Vi hade sex igår och förrgår. Min cykel är på ca 30 dagar så borde inte haft äl än. Är en sån som knappt märker äl. Karln hade redan somnat när jag gick o la mig nu och ville inte väcka honom så får mysa till de imorgon o helgen ist :) tror ni varannan dag räcker eller försöker ni sexa varje dag?

• Loncelot
    aprilhimlen95 skrev 2016-05-26 22:11:10 följande:

Är på dag 14 denna cykel nu. Vi hade sex igår och förrgår. Min cykel är på ca 30 dagar så borde inte haft äl än. Är en sån som knappt märker äl. Karln hade redan somnat när jag gick o la mig nu och ville inte väcka honom så får mysa till de imorgon o helgen ist :) tror ni varannan dag räcker eller försöker ni sexa varje dag?

Jag hade absolut inte Sexat varje dag då spermierna vill ha lite ledigt, men vet jag att jag 100% har ägglossning så sexar vi varje dag tills den är över, men dom rekommendera sex varannan till var tredje dag och då ska man bli gravid inom 1år om man har oddsen med sig :)
  • Loncelot

Därför ja tycker om ägglossning tester för hos mig syns det när ja har ägglossning på testerna så vi slipper ha "onödigt påfrestande" sex...

• Zoey90

Jag skymtar ett ytterst svagt svagt streck. Tror jag. Ska nog åka och köpa ett test av annat märke idag och testa. Några förslag?

• Verro

Jag har BIM 1/6 och jag tog ett test imorses... Jag tappade nästan andan när jag såg en liten skugga komma fram i testet.. Jag fotat och gjort om bilden till svart/vit o original bilden... Ser ni skuggan eller har jag blitt knäpp? Man ser skuggan när man vinklar testet ... Ah jag tror ni fattar vad jag menar :) Hahaha

Ska ta ett nytt test imorgon igen :) hoppas hoppas hoppas

• Micki88

Ta det med med veckoindikator från clear blue :) bästa!

Zoey90 skrev 2016-05-27 06:26:05 följande:

Jag skymtar ett ytterst svagt svagt streck. Tror jag. Ska nog åka och köpa ett test av annat märke idag och testa. Några förslag?

Svar på tråden BIM - juni 2016