• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany

Hej!

Hoppar in från Bim Maj gruppen hit. Fick min mens idag efter att ha gjort 1a inseminering. Har snart försökt ett år att skaffa barn och valde i Maj att börja med inseminering. Nu väntar jag samtal från sophiahemmet för o göra en ny inseminering

• Wictor090719

Hej.

Jag hoppar in här då mensen kom i maj, får vänta och hoppas på bebis i juni. Jag använder en app för o veta ungefär när äl är men den verkar inte stämma då vi prickade in äl sist. Hoppas lite på plus i juni men verkar bara ha otur :(.

Mamma till finaste Wictor 090719.
  • Zoey90

Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.

• Micki88

Ser strecket!!! När hade du BMI nu igen??

Zoey90 skrev 2016-05-27 08:29:34 följande:

Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.

• lillagumman85

Alltså... Jag vågar nästan säga grattis! Ser ju helt klart ett streck på dagens test med ju!
  • Zoey90
    Micki88 skrev 2016-05-27 08:33:45 följande:

Ser strecket!!! När hade du BMI nu igen??

Bim på måndag. Äl+11 idag. Ska köpa ett digitalt idag för att testa med imorn tror jag :D jag är så otålig haha.

Men visst ser det ut som streck och inte bara spökstreck?
  • Cfmilla

Ser absolut positivt ut!!! grattis
  • Cfmilla

Äl + 7 eller +3 lite osäker, för tempen vart lite tokig. Men vi prickade båda så nu är det bara att vänta! Jag gissar på bim 5/6 ...

Svar på tråden BIM - juni 2016