• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Micki88

Ser possitivt ut!! Men ta det andra med så får du ett tydligare resultat!! :) spännande. Lycka till med andra testet. :)

Zoey90 skrev 2016-05-27 08:53:23 följande:

Bim på måndag. Äl+11 idag. Ska köpa ett digitalt idag för att testa med imorn tror jag :D jag är så otålig haha.

Men visst ser det ut som streck och inte bara spökstreck?

• Verro

[quote=76662766][quote-nick]Zoey90 skrev 2016-05-27 08:29:34 följande:[/quote-nick]

Igår kom strecket efter test-tiden och idag såg jag lite inom testtiden men blivit lite tydligare nu efter testtiden. Båda med morgonurin.

[/

Ja jösses ditt test är ju verkligen inget spökstreck som mitt :) GRATTIS

• Zoey90

Men jag är så osäker eftersom strecken kommer sent.
    Det första testet igår såg jag strecket först efter en halvtimme och idag tig det också en stund, men inom 15 minuter iallafall(som är testtiden).

Vågar inte tro på det än.

• Micki88

Du får haka på mitt ha is i magen tåg om du vill ;) vore det inte guld att plussa på morsdag?? :)

Zoey90 skrev 2016-05-27 12:41:59 följande:

Men jag är så osäker eftersom strecken kommer sent.

Det första testet igår såg jag strecket först efter en halvtimme och idag tig det också en stund, men inom 15 minuter iallafall(som är testtiden).

Vågar inte tro på det än.

• Anonym (EL)

Fortfarande ingen ägglossning. Gör inget om den väntar till måndag för vi har besök hela helgen

• Micki88

Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!

Loncelot skrev 2016-05-27 12:57:07 följande:

Jag väntar också till morsdag! Jobbigt väntande!!!

• Loncelot
    Micki88 skrev 2016-05-27 13:06:02 följande:

Ja! Timmarna går så sakta. Tycker min värk avtar nu. Och inge blod än.. Nu får den inte komma!!!

Det där är det värsta...ja har en pytteliten finne som alltid kommer upp inför mens...ingen än så länge 6 dgr kvar till bim....pfff
  • Micki88

Modigt att redan testa på söndag. Min mens är beräknad till idag men vågar inte testa än

Loncelot skrev 2016-05-27 13:25:09 följande:

Det där är det värsta...ja har en pytteliten finne som alltid kommer upp inför mens...ingen än så länge 6 dgr kvar till bim....pfff

• Zoey90

Nu litar jag på er som säger gravid och köper en "världens bästa mormor"-kopp till mammas födelsedag nästa vecka.

Svar på tråden BIM - juni 2016