• Anonym (Svärmorsmardrömmen)

    Okej, nu plockar vi fram djävulshornen och gottar oss i berättelser och tips om hämnd mot personer vi hatar. Bring it on!

    Jag är så förbannat jävla kräktrött på min svärmor och fick nog av henne för länge sedan. Att kapa banden med henne är tyvärr inget alternativ då hon trots allt är en viktig person i mina barns liv, jag får helt enkelt finna mig i att kärringen finns även i mitt liv. Det tog mig ett bra tag att lära mig hantera hatet, tills jag kom på den briljanta idén att utöva hämnd för att få utlopp för känslorna. Naturligtvis hämnd av den sorten som inte kan återkopplas till mig, och som ger mig en förvånansvärt stor känsla av tillfredsställelse. Svärmor bor en bit bort från oss (tack gode gud!) så när hon kommer stannar hon alltid i 3-4 dagar. Hon har lämnat sin tandborste här för "den är så jobbig att släpa på". Inför varje besök gnuggar jag den i toaletten. Ordentligt. Tihi. Nu börjar dock känslan av tillfredsställelse tyvärr avta, behöver klura på nya fyndiga idéer vilket jag hoppas få hjälp med här. Berätta era historier så gottar vi oss i dom tillsammans. För inte är väl jag ensam om detta? Återstår att se. Shoot!

  • Svar på tråden Okej, nu plockar vi fram djävulshornen och gottar oss i berättelser och tips om hämnd mot personer vi hatar. Bring it on!
  • Anonym (Långsam hämnd)

    mitt ex flippade totalt när han insåg att jag verkligen hade flyttat och inte gick att övertala att komma tillbaka till honom. 


    Lång historia kort så blev han dömd för en massa saker han gjorde mot mig, ändå blev han inte dömd för hälften av det han gjort pga att jag inte orkade en rättegång till. 


    MEN han är skyldig mig pengar, skuld + skadestånd, detta driver jag in via kronofogden. Det är finfin ränta på kronofogdeskulder Oskyldig 
    Han kommer aldrig ha annat än skitjobb någonsin i sitt liv, så det kommer ta honom hela livet att betala av skulderna. Jag kommer aldrig sluta driva in skulden. Så han kommer aldrig kunna leva på mer än existensminimum förrän skulden är betald. 
    Och det ger mig en så otroligt bra känsla att aset kommer få vända på varenda krona resten av sitt liv. Demon

  • Nomanisanisland
    Anonym (Svärmorsmardrömmen) skrev 2016-10-21 04:04:29 följande:

    Vad kul att tråden lever vidare! Jag får be om ursäkt för min långa frånvaro, min tillvaro ställdes på sin spets i samband med trådstarten (inte pga den men vid samma tidpunkt) så det föll liksom bort och i ärlighetens namn glömde jag den t.o.m. tills jag nu hittade tillbaka.

    Jag kommer aldrig bete mig så gränslöst och illa mot mina barns livskamrater som min svärmor gör så det blir nog inget att oroa sig för. Beter mig faktiskt inte illa mot någon, tvärtom skulle dom flesta som känner mig säga att jag är genomsnäll. För snäll. Och ja, konflikträdd. Förmodligen därför som svärmor tar sig såna friheter. Hon är den enda som kunnat väcka min vrede på det här sättet. Nu senast t.ex. när hon var hos oss så gjorde hon som hon brukar, gömmer pikar i komplimanger och hittar problem som inte finns för att hon sen ska få lösa dom. Hon gav mig beröm för en sak jag har i hemmet, men sa samtidigt att det saken omges av inte riktigt passar, och sa sedan vad hon tycker passar bättre. Och avslutade med att säga att det kan hon ge mig i födelsedagspresent. 1. Hon tycker jag ska anpassa mitt hem efter hennes åsikter om vad som är fint. 2. Det (istället för något jag faktiskt vill ha) ska hon ge mig i födelsedagspresent. Wow, vilken present! 3. Hon lägger upp det så att det först känns som hon är snäll, men vid närmare eftertanke kör hon bara över en totalt och går själv ur situationen med känslan av att ha löst ett problem åt mig. Ett problem som inte var ett problem innan hon gjorde ett problem av det. Om du fattar. Hatar människan.


    Fast du är ju inte snäll du väljer ju medvetet att vara vidrig och kränka dina barns farmor och mans mor på ett oförsvarligt sätt som endast ryggradslösa kräk ägnar sig. Skörpmdig för fan eller övergå till att skura toaletten med din egen tandborste om du nu barn valt att vara så korkad att du går igång på det.
  • Anonym (Svärmorsmardrömmen)
    Gung Ho skrev 2016-10-21 08:10:36 följande:

    Jobba på konflikträdslan så blir det nog bättre...inte bara med svärmor.


    Att vara konflikträdd innebär inte per automatik att man till varje pris drar sig för att hamna i konflikter. För mig handlar det om att jag ogärna hamnar i situationer där konflikter uppstår och till en högre grad har överseende med sånt andra inte har just för att det är en strategi för att undvika konflikter, på min bekostnad dårå, men jag har såklart också gränser som inte ska överträdas. Så jag är naturligtvis inte dum i huvet på det sättet att jag först inte har konfronterat henne ett flertal gånger (utan annat resultat än att hon gör sig själv till ett offer) innan det till slut bubblat över i rent hat. Jag kan se mellan fingrarna med det mesta och med dom allra flesta människor, att relationerna fungerar är viktigare än tjafs om skitsaker. Men om den prioriteringen är enkelriktad, dvs endast från min sida när det gäller relationen mellan mig och svärmor och hon fortsätter bete sig gränslöst så är det ju lönlöst att jag fortsätter försöka upprätthålla en god relation. Människan är fullständigt gränslös. Vad återstår att göra då menar du, när konfrontation inte fungerar och att kapa banden inte är ett alternativ?
  • Anonym (Svärmorsmardrömmen)
    Nomanisanisland skrev 2016-10-22 12:40:14 följande:

    Fast du är ju inte snäll du väljer ju medvetet att vara vidrig och kränka dina barns farmor och mans mor på ett oförsvarligt sätt som endast ryggradslösa kräk ägnar sig. Skörpmdig för fan eller övergå till att skura toaletten med din egen tandborste om du nu barn valt att vara så korkad att du går igång på det.


    Haha, ge dig nu. Kommer aldrig nånsin ångra mig när det gäller henne. Hon har gått över så många gränser att hon ska va glad över att just jag är hennes svärdotter. Kan lova dig att ingen annan hade haft kvar henne i sitt liv. Det är knappt så mannen står ut med henne, så illa beter hon sig. Det är för barnens skull jag står ut, dom har rätt till sin farmor. Men jag kommer alltid hata henne och när barnen är större får dom själva avgöra om hon tillför mer positivt än negativt i deras liv. Än så länge ser dom bara det positiva precis som det ska va men när dom förstår mer om hur saker hänger ihop så är jag rätt säker på att det kommer se annorlunda ut. Och nej jag skulle aldrig baktala farmor inför barnen. Som sagt, deras egna beslut i framtiden. Men mig har hon förlorat för all framtid.
  • profy

    Massa små hämder har man gjort under åren då man känt sig lurad eller förådd,
    Men en stor som jag inte heller ångrar var att en person som lurat mig ekonomiskt i en deal, han hade tillsammans med sin dotter öppnat en mindre sallads och hamburger restaurang, de hade gjort en hel del stora investeringar i maskiner och ny fräsch lokal.
    Så vad jag gjorde var att tillsammans med några vänner under en ganska lång tid med olika mellanrum ringa och maila till kommunens inspektörer för restauranger och gatukök, tester gjordes och det kom säkert inte ut att det var smutsigt eller dåligt, men snacket började gå bland folk då dessa inspektörer landar helt oanmälda i restauragerna och folk var där och hörde såg dem, väl det tog ett år sedan fick de slå igen helt , hörde av bekanta att de inte kunde sälja rörelsen då det fanns många anmälningar mot dem och ingen  ville som köpare bli förknippad med den lokalen eller rörelsen.
    Kändes såååå bra och gör det fortfarande 

     

  • Anonym (Kvinna 32)

    När mitt ex, också kvinna, gjorde slut med mig så kröp det fram att hon var gift. Med man.

    Hon körde dubbelspel i ett år.

    Hon hade sagt till mig att hela hennes familj visste om mig. Jag förstod ju att så inte var fallet.

    För att hämnas (för att hon var gift, inte att hon gjorde slut) tog jag hennes kvarglömda saker och lämnade till hennes syster som jobbar i en butik i stan men som jag aldrig fått hälsa på och spelade lite teater. Hela hennes familj inkl. man visste om mig och vårt förhållande samma dag.

  • Anonym (förstöra förhållandet)

    Jag vill inte gå in på detaljer, för det skulle bli en lång historia och personen ifråga skulle lätt kunna identifieras om hon eller någon av hennes bekanta läste..

    Men det är hursomhelst en kvinna i bekantskapskretsen som jag och min sambo har vissa band till som inte går att bryta. Denna kvinna lider av en paranoid personlighetsstörning och tror att vi är ute efter att göra livet surt för henne, så de senaste två åren har hon gjort massor för att göra livet surt för oss.. Det har gått så långt att vi nu har en pågående tvist i domstolen, på grund av att hon har inbillat sig att vi har gjort olagliga saker gentemot henne.

    Det här har tärt väldigt mycket på mig och min sambo, och i perioder har vi mått så fruktansvärt dåligt över situationen att det har gått ut över vårt eget förhållande. Vi har också fått lägga ut uppåt 20 000 kr på att ha skaffat ett ombud, och jag tror ändå inte att kvinnan kommer att ge sig även om vi får rätt i domstolen. Historien kommer upprepas igen, för hon är psykiskt sjuk.  

    Jag känner mest av allt att jag vill hämnas, jag vill få henne att må lika dåligt som vi gör. Jag hatar henne innerligt!

    Eftersom hon är så pass paranoid så funderar jag över att skicka ett anonymt brev till henne och låtsas vara hennes mans älskarinnas make, som varnar henne för att hennes man är otrogen. Ja, nu tror jag visserligen inte att hennes make är otrogen mot henne, men det skulle lätt gå att få henne att tro det.

    Jag bara funderar över om jag ska börja bädda för den tanken lite subtilt ett tag i förväg? Kanske skicka ett blommogram till maken från hans "älskarinna", några veckor innan det "avslöjas" att han har en affär?

    Vad kan man göra mer för att väcka misstankar om otrohet?

  • Nomanisanisland
    Anonym (Svärmorsmardrömmen) skrev 2016-10-23 02:51:54 följande:

    Haha, ge dig nu. Kommer aldrig nånsin ångra mig när det gäller henne. Hon har gått över så många gränser att hon ska va glad över att just jag är hennes svärdotter. Kan lova dig att ingen annan hade haft kvar henne i sitt liv. Det är knappt så mannen står ut med henne, så illa beter hon sig. Det är för barnens skull jag står ut, dom har rätt till sin farmor. Men jag kommer alltid hata henne och när barnen är större får dom själva avgöra om hon tillför mer positivt än negativt i deras liv. Än så länge ser dom bara det positiva precis som det ska va men när dom förstår mer om hur saker hänger ihop så är jag rätt säker på att det kommer se annorlunda ut. Och nej jag skulle aldrig baktala farmor inför barnen. Som sagt, deras egna beslut i framtiden. Men mig har hon förlorat för all framtid.


    Ge dig själv. Vilket skitprat. Man beter sig inte som du gör. Punkt.
  • Nomanisanisland
    Anonym (förstöra förhållandet) skrev 2016-10-23 12:21:46 följande:

    Jag vill inte gå in på detaljer, för det skulle bli en lång historia och personen ifråga skulle lätt kunna identifieras om hon eller någon av hennes bekanta läste..

    Men det är hursomhelst en kvinna i bekantskapskretsen som jag och min sambo har vissa band till som inte går att bryta. Denna kvinna lider av en paranoid personlighetsstörning och tror att vi är ute efter att göra livet surt för henne, så de senaste två åren har hon gjort massor för att göra livet surt för oss.. Det har gått så långt att vi nu har en pågående tvist i domstolen, på grund av att hon har inbillat sig att vi har gjort olagliga saker gentemot henne.

    Det här har tärt väldigt mycket på mig och min sambo, och i perioder har vi mått så fruktansvärt dåligt över situationen att det har gått ut över vårt eget förhållande. Vi har också fått lägga ut uppåt 20 000 kr på att ha skaffat ett ombud, och jag tror ändå inte att kvinnan kommer att ge sig även om vi får rätt i domstolen. Historien kommer upprepas igen, för hon är psykiskt sjuk.  

    Jag känner mest av allt att jag vill hämnas, jag vill få henne att må lika dåligt som vi gör. Jag hatar henne innerligt!

    Eftersom hon är så pass paranoid så funderar jag över att skicka ett anonymt brev till henne och låtsas vara hennes mans älskarinnas make, som varnar henne för att hennes man är otrogen. Ja, nu tror jag visserligen inte att hennes make är otrogen mot henne, men det skulle lätt gå att få henne att tro det.

    Jag bara funderar över om jag ska börja bädda för den tanken lite subtilt ett tag i förväg? Kanske skicka ett blommogram till maken från hans "älskarinna", några veckor innan det "avslöjas" att han har en affär?

    Vad kan man göra mer för att väcka misstankar om otrohet?


    Du tänker alltså använda maken som kanonmat genom att falskanklaga honom och förstöra hans äktenskap? Är du alltid lika förvirrad när du försöker tänka?
  • Anonym (förstöra förhållandet)
    Nomanisanisland skrev 2016-10-23 13:04:06 följande:
    Du tänker alltså använda maken som kanonmat genom att falskanklaga honom och förstöra hans äktenskap? Är du alltid lika förvirrad när du försöker tänka?
    Min sambo har stora agg gentemot maken eftersom han på sätt och vis bidrog till att hela den här situationen startade, bara det att det är hans fru som driver på mest i dagsläget.. Så han är inte heller oskyldig.
Svar på tråden Okej, nu plockar vi fram djävulshornen och gottar oss i berättelser och tips om hämnd mot personer vi hatar. Bring it on!