• solidafrida

BF oktober/november 2016 3:de barnet

Jag väntar tredje barnet och är i vecka 17, eller 16+3 för att vara exakt. Jag gick med i en novembertråd direkt när jag plussat, men efter ett tag blir trådarna så otroligt röriga och övergår i Facebook-grupper, så jag la ner det.

Nu känns graviditeten mer på riktigt och jag fick suget att gå in här igen, men det är omöjligt att läsa in sig i gamla tråden så jag testar med en helt ny!

Jag är cirkus trettio år och bor i södra Sverige. Vi har två pojkar i skolåldern sedan innan och väntar som sagt tredje barnet. Beräknat födsel 29 oktober, men två saker gör att jag tror mer på BF i november, dels att jag gått över en och två veckor tidigare och dels att jag så gärna ville ha en novemberbebis!

Häng på! Välkommen!

Novemberbebis
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-07 18:53
    Jag skapar en ny tråd för oss som väntar tredje barnet av samma kön. Om du känner att du också har tankar, funderingar och känslor kring detta, sök upp tråden!
  • Svar på tråden BF oktober/november 2016 3:de barnet
  • Befintligmedlem

Går ju inte att ta bort inlägg? Dubbla bilder. Lägger in en till

Syns inte allt för mkt

• Mollan79

Nån mer än jag som avlider i värmen?
    Jag väntar visserligen två och är rejält tung redan men jag antar att värmen påverkar de flesta, känns som det kommer bli en lång sommar på gott o ont :)

• Gabriella89

Hej !

Jag väntar inte barn nummer 3 utan en oplanerad 4;a. Har sedan innan tvillingar som är 7 och minstingen 3, (3 pojkar). Är det okej om jag är med här? Hade varit så skönt att slippa allt tjafs om Facebook grupper.

• Numm3r tre

Värmen blev helt klart lite jobbig men det är väl bara att vänja sig man blir ju inte mindre men förhoppningsvis vänjer sig kroppen.

Vi har pool hemma så jag kan svalka mig så snart det blir olidligt i solen.

Mollan79 skrev 2016-06-05 11:47:10 följande:

Nån mer än jag som avlider i värmen?

Jag väntar visserligen två och är rejält tung redan men jag antar att värmen påverkar de flesta, känns som det kommer bli en lång sommar på gott o ont :)

• amg

Hej.

Får man hänga med här?

Väntar barn nr 3 med bf 25/10 (rul 8 juni).

Är 32år, bor i Alingsås. Har en dotter född 06 samt en son född 11.

Så ska bli riktigt kul med en liten hemma igen. ????

Alva 060811
  • Guckin
    75Malin skrev 2016-06-02 21:06:08 följande:

Tack för svar ????

Hur har det gått för dej?
  • Guckin
    Matl skrev 2016-06-03 09:12:00 följande:

Ja precis..kan säkert bero på magsjukan också. Tror inte du behöver vara orolig iaf. Jag har tid för RUL dagen innan midsommarafton.. så 3 veckor dit. Jag hoppas tiden går fort!

Vi följs åt... Tror att jag fick tid dagen före dej.
Svar på tråden BF oktober/november 2016 3:de barnet