• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Deni81
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-06 23:03:09 följande:

Flera anledningar, vi blev ju gravida förra året två gånger utan problem. Och han har även gjort sina ex gravida (blev inga barn dock, abort och missfall ). Så han tänker att det är onödigt att söka hjälp redan , då hans spermier uppenbarligen fungerar som de ska. Att runka i en kopp skulle ju också vara förfärligt... särskilt som han tycker det känns onödigt. Vi är på sjunde försöket nu.

Ok, så han anser att problemet ligger hos dig då? Eller är han som min kille, oroar sig inte? Du kan göra en utredning själv också, kolla möjligheterna för det. Det kan ju kännas skönt att få det svart på vitt, att inget är fel!
  • Anonym (Alexandra)
    Deni81 skrev 2016-07-06 23:39:54 följande:

Ok, så han anser att problemet ligger hos dig då? Eller är han som min kille, oroar sig inte? Du kan göra en utredning själv också, kolla möjligheterna för det. Det kan ju kännas skönt att få det svart på vitt, att inget är fel!

Nej, jag tror inte att han anser att felet ligger hos mig. Utan snarare att han inte oroar sig eller känner sig stressad. Han är bara 30 år, och känner inte att det är någon stress. Jag har faktiskt kollat upp om jag kan göra en utredning själv, men det verkar omöjligt! Även privat
  • FyrAAAA

Vad galen man blir av detta testande! Tog ett vanligt clearblue nu. En vanlig frisk människa skulle förmodligen titta på det och direkt säga att det var negativt, men själv är man ju lite knäpp hihi Tycker mig kunna ana den svaaaaagaste skuggan i världen typ om jag stirrar mig blind på det, så det är väl bara att testa på nytt imorgon och se om det blivit en starkare skugga tills dess. Vet ju att just cb kan ge sådana spökstreck också! Det här med att redigera bilderna? Vad tror ni om det? För om jag för bilden svart-vit på telefonen tycker jag skuggan kommer fram tydligare...

• FyrAAAA

Någon som ser? Men det räknas säkert ändå inte när man gjort om bilden till svart-vit?!...

• FyrAAAA

Blev heeeeelt negativt med billiga testers sticka och ett sånt predictor early...

• Monsan

Så himla roligt med alla plis här i tråden.. Idag är monitorn och CB digital på max vilket betyder att äl snart inträffar.. dag 17 efter MF startade och vi har haft sex i söndags, måndags och igår så nu blir det att åka av ikväll oxå, förhoppningsvis.. :).. räknar med bim runt den 21 juli..

• Monsan
    FyrAAAA skrev 2016-07-07 06:30:56 följande:

Någon som ser? Men det räknas säkert ändå inte när man gjort om bilden till svart-vit?!...

Ser en antydan på den nedre bilden, men som sagt.. har hört att cb testerna ofta visat lite svagt.. vilken dag är du på?
  • corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-06 21:19:26 följande:

Copycat: jag testade ikväll med ett vanligt test från gravidkollen och det gav inte ens antydan till streck. Då är vi på samma dag efter ÄL.. jag kommer testa imorgon med morgonurin med samma test (de mäter samma som billiga-tester..

Rosenblad: jag tror det kommer släppa för er så fort ni får hjälp! Det kan ju vara något litet som behövs bara som hjälp på traven! Och er stress gör INTE att du inte bli gravid!!

Alltså jag har wamma problem! Funderar på om det är något fel på mina stickor?

Tog ju ett early på äl+9 och fick svagt plus. Tog ett nytt early i går på äl+ 11 och det hade ökat supermycket.

Stickorna från gravid kollen har inte ökat alls! Tog ett rfsu (ej tidigt) isamma urin som gravid kollen nu på morgon. Rfsu visar starkare än gravidkollen. Trodde rfsu va mindre känsligt..
  • FyrAAAA
    Monsan skrev 2016-07-07 07:42:10 följande:
    Ser en antydan på den nedre bilden, men som sagt.. har hört att cb testerna ofta visat lite svagt.. vilken dag är du på?
    Äl+11 idag...
Svar på tråden Bim Juli 2016