• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Monsan
    FyrAAAA skrev 2016-07-07 07:45:36 följande:

Äl+11 idag...

Har du provat rfsus testa tidigt.. dom ska tydligen vara bra.. jag kör testlagrets stickor och dom är guld värd.. sen är det så olika graviditeter till graviditeter.. jag testade svagt positivt med lilleman på bim +2 (jätte negatibt på bim) och lika svagt positivt denna graviditet (MF) på bim -4..
  • Karitziana

Grattis till alla plus! Alltid lika härligt att gå in här och läsa. För mig kryper tiden fram. Mensen är precis avslutad och nu börjar väntan på ÄL :)

• copycat

Blir fan GALEN! Är det spök? Det ökar ju inte nämnvärt va? Det här togs också nån minut efter utgången tid för jag stod jag och vred och funderade innan jag kom på att jag skulle fota. Vill ju se en MARKANT ökning. ÄL+13. Vad är detta:/ happ, då behöver man fortfarande vara nervös för mens idag igen..

• FyrAAAA
    Monsan skrev 2016-07-07 07:54:14 följande:
    Har du provat rfsus testa tidigt.. dom ska tydligen vara bra.. jag kör testlagrets stickor och dom är guld värd.. sen är det så olika graviditeter till graviditeter.. jag testade svagt positivt med lilleman på bim +2 (jätte negatibt på bim) och lika svagt positivt denna graviditet (MF) på bim -4..
    Har ett cb vanligt till kvar så får hoppas på det först nu... Även om det känns märkligt att early-testet inte visade något om jag nu vore gravid... Bim-2 idag.
  • Me88

Hej! Jag har följt er ett tag nu. Ska försöka hålla mej kort! Vi har inte planerat att skaffa barn men jag missade 2 ppiller i mitten på kartan i maj. Min mens som kom efter det var nästan obefintlig! Som 5 enkronor typ. Trodde redan då att ja va gravid så ja började inte på nån ny karta. Och jag räknade inte den blödningen som mens. Sen började symptomen. Ömma bröst och armhålor, illamående, yrsel, huvudvärk, rosa flytningar och så en orange slemklump som kom ut runt beräknad äl. Testade hur mycket som helst men tvärblankt på alla test! Negativt hos BM också. Så ja fortsatte googla och upptäckte att många fått gravidsymptom när dom slutar med ppiller. Så ja ställde in mig på de, mådde skitilla i måndags em, testade negativt. Igår på bim tog jag ett test på em å där fanns plötsligt ett svagt streck! Vi åkte till apoteket och köpte ett digitalt och där stod Gravid 1-2 v. Känns overkligt. Känns som ja vart gravid i en månad fast de vara är två veckor hehe. Så ja antar att mina symptom varit en kombo av ppillerstopp och graviditet! Ge inte upp tjejer!

• DevilsDaughter

Fyraa: Skulle tyvärr inte tolka något i Cb då jag är en av dem som fått ett felaktigt plus med ett sådant test. Min plus var inte starkt, men det syntes i alla ljus och på långt avstånd osv ändå var det ingenting.

copycat: Jag ser skuggan.. Jag testade med gravidkollen och rfsu vanliga sticka imorse och det syntes inte ens en skugga. Det gjorde det igår när jag testade mitt på dagen med gravidkollen. Nu har jag lust att köpa ett sånt där testa tidigt test för att se om det är svagare än igår för då vet jag ju åt vilket håll det går. Men vill fan inte köpa fler test nu!

• FyrAAAA
    copycat skrev 2016-07-07 08:22:13 följande:

Blir fan GALEN! Är det spök? Det ökar ju inte nämnvärt va? Det här togs också nån minut efter utgången tid för jag stod jag och vred och funderade innan jag kom på att jag skulle fota. Vill ju se en MARKANT ökning. ÄL+13. Vad är detta:/ happ, då behöver man fortfarande vara nervös för mens idag igen..

Strecket syns utan tvekan tycker jag så jag tror bara det är lite segt i början, tror absolut det kommer öka om du ger det några dagar till! Det där skulle jag utan tvekan tolka som positivt! Jag tog en likadan sticka nu på morgonen men den var helt blank...
  • corran

Verkar som att vi är många som har problem med just de billiga stickorna.. dåligt. Hoppas det bara är fel på testen.

• copycat

Tror du det? Ja alltså jag tycker ju också att det är rosa? Nu har det ju gått ännu längre tid men...blir tokig på att det känns så segt:(

FyrAAAA skrev 2016-07-07 08:39:19 följande:

Strecket syns utan tvekan tycker jag så jag tror bara det är lite segt i början, tror absolut det kommer öka om du ger det några dagar till! Det där skulle jag utan tvekan tolka som positivt! Jag tog en likadan sticka nu på morgonen men den var helt blank...

Svar på tråden Bim Juli 2016