• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • copycat

Ja man blir ju skitnervös! Och digitalt vågar jag inte ta än, pallar inte ett "inte gravid". Håller mensen sig borta idag och imorgon kanske jag vågar lördag...

corran skrev 2016-07-07 08:39:35 följande:

Verkar som att vi är många som har problem med just de billiga stickorna.. dåligt. Hoppas det bara är fel på testen.

• copycat

Så himla förvirrande. Gud så dumt det är att testa tidigt egentligen, man blir ju fan inte klokare, bara nojjigare:/ egentligen borde lömsn bara testa en vecka efter BIM, vore ju drömmen om man klarade det:/ *never gonna happen*

Förstår dig, tycker också man lägger mycket pengar på detta..men det är nog lika bra för du lär ju inte sluta fundera? Hoppas verkligen för oss båda att ägget fäst himla sent och att det tar tid därför..

DevilsDaughter skrev 2016-07-07 08:30:48 följande:

Fyraa: Skulle tyvärr inte tolka något i Cb då jag är en av dem som fått ett felaktigt plus med ett sådant test. Min plus var inte starkt, men det syntes i alla ljus och på långt avstånd osv ändå var det ingenting.

copycat: Jag ser skuggan.. Jag testade med gravidkollen och rfsu vanliga sticka imorse och det syntes inte ens en skugga. Det gjorde det igår när jag testade mitt på dagen med gravidkollen. Nu har jag lust att köpa ett sånt där testa tidigt test för att se om det är svagare än igår för då vet jag ju åt vilket håll det går. Men vill fan inte köpa fler test nu!

• frestelsen

Clearblue plus ger massa spök nu!! Jag fick flera st o förstår er som kämpar att man bara vill se de positiva. Men tips är att inte lägg ner pengar på de testet.

Mitt spök med en jämförelse från cb sida...

• Fkvi

Vilket graviditetstest rekommenderar ni? :) Har clearblue och apotekets egna hemma. Vilket borde jag testa med nästa vecka tror ni?

• corran
    copycat skrev 2016-07-07 08:55:08 följande:

Ja man blir ju skitnervös! Och digitalt vågar jag inte ta än, pallar inte ett "inte gravid". Håller mensen sig borta idag och imorgon kanske jag vågar lördag...

Ja men jag tycker ändp dina steck blivit tydligage morför första bilderna du lagt upp?

Jag har ju fått gravid på digitalt så gravid är jag med säkerhet. Men är irriterande att de billiga stickorna inte ökar.

Dock har predictor early ökat jätte bra så hoppas det är stickorna det äe fel på.

Men sjukt dåligt om stickorna är så dåliga!
  • corran
    Fkvi skrev 2016-07-07 09:12:03 följande:

Vilket graviditetstest rekommenderar ni? :) Har clearblue och apotekets egna hemma. Vilket borde jag testa med nästa vecka tror ni?

Cb verkar ha mycket problem med spöksteck nu.. :/ men anmars ska ju cb vara bra.

Men jag har fått upp ögonen för predictor early. Väldigt nöjd med de testen!
  • DevilsDaughter

frestelsen: Sådär såg mitt/mina också ut. 

copycat: Ja, ditt är ju tydligt på ett 25mlu, så du har antagligen något högre hcgvärde än mig eftersom mitt inte syns på ett sådant test. Känner dock att det är något oroväckande att jag igår på test nr 2 (inte testa tidigt) iaf såg en svag antydan till streck, men idag på morgonurin ingenting. Min man tror att det är ngt fel :/

• DevilsDaughter

corran: Håller med. då provade jag ändå ett annat testa-tdigittest på samma urin och tycker ändå att predictor early var tydligast

• Deni81
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-06 23:55:00 följande:

Nej, jag tror inte att han anser att felet ligger hos mig. Utan snarare att han inte oroar sig eller känner sig stressad. Han är bara 30 år, och känner inte att det är någon stress. Jag har faktiskt kollat upp om jag kan göra en utredning själv, men det verkar omöjligt! Även privat

Vad märkligt! I Karlstad kan man göra en utredning själv. Hmm, privat borde det ju också verkligen gå... Vad tråkigt. Ja... Min är 31. Har inte särskilt bråttom i livet!
Svar på tråden Bim Juli 2016