• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • hoppfullsnart40

Alltså jag fattar inte... jag får ALDRIG positivt på en ägglossnings sticka fast jag ömmar i äggstockar och har fertila flytningar?

Bara ett svagt svagt sträck.

• Erla

Hoppar in här jag också :) är på äl+2 och har BIM den 30/7. Vi är 26 båda två och har försökt i lite mer än två år nu. Har ett sent MA och en kemisk graviditet i bagaget och hoppas att det är vår tur snart. 

Denna gången har mina bröst varit ömma under äl, vilket de aldrig varit tidigare så hoppas det är något bra. Plus att jag äntligen haft en mycket tidigare äl än vad jag brukar ha :D 

Måste bara säga grattis till alla er som redan plusat! Lycka till!

• MissJL
    Kynisen skrev 2016-07-20 11:10:00 följande:

Tack söta! Det gjorde jag, jag la asken med bodysarna jag köpt med hans favvo lag mellan oss i sängen och var inte allt för tyst så han vakna till ovh stötte handen mot asken....

Tog ett tag innan allt föll på plats och sen låg vi länge å kramades och skratta å grät. :) det va det finaste sättet han hade vaknat på någonsin :)

Alltså jag dör vad fint! Jag hade gråtit ihjäl mig :')
  • MissJL

D

Tiiffany skrev 2016-07-20 08:31:10 följande:

Efter mitt missfall i november så fick jag inför varje mens en konstig pulserande smärta långt ner på vänster sida som börjar 3 dagar innan mens och försvinner vid mensdag 3. Igår började det kraftigt och jag försökte känna efter varifrån det kommer. Jag kände som en liten knöl långt ner  på vänster sida. Undrar ifall dem missat något, börjar bli orolig :/ Dem gjorde en vaginal operation på mig och kunde inte hitta något som dem behöver ta bort. Undra om en titthålsoperation hade kunnat visa annat. 

Det låter onekligen lurt... Har du nån du kan ringa och rådfråga? Bm, 1177?
  • Guffy78

Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)

Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!

• corran
    Guffy78 skrev 2016-07-20 13:20:37 följande:

Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)

Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!

Sa ju det :) för mig va det så.
  • Guffy78
    corran skrev 2016-07-20 13:34:17 följande:

Sa ju det :) för mig va det så.

Ja, det gäller att hålla ut 3 dagar nu. Enligt en app jag är på Bim idag och enligt FF på ÄL+11. Världens svåraste 3 dagar:)
  • Kynisen
    MissJL skrev 2016-07-20 12:24:41 följande:

Alltså jag dör vad fint! Jag hade gråtit ihjäl mig :')

<3
  • Milli_1

BIM idag och ingen mens i sikte. För första gången på flera månader har jag inga tester hemma. Avvaktar tills på fredag innan jag testar. ÄL var för 13 dagar sen så då borde jag ha mens imorgon. Känner mig väldigt ogravid ha ha

• Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-20 06:11:54 följande:
    OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha
    Försöker lägga upp bild men det vill inte :(
    Jeiii! Jag tänkte väl det! Stort grattis!! SkrattandeHjärta När blir BF? Hoppas vi kommer kunna följas åt i någon av de andra BF-trådarna snart då! Solig Vilket otroligt mysigt och fint sätt du fick berättat också. STORT grattis till er båda! Skrattande
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:
    Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!
    :D
    Härligt och skönt att strecket blivit starkare! Grattis grattis! Solig

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
Svar på tråden Bim Juli 2016