• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Tiger grr

Om strecket hade rätt färg så spelar det ingen roll att det passerat tiden. Jag har aldrig fått ett falskt positivt test. Är det beg så är det blank även efter flera timmar/dgr. :D jag säger grattis! :D

Kynisen skrev 2016-07-19 19:26:41 följande:

:) är inte hemma nu så kan inte fota... Men törs inte tro att det är plus fören jag ser det inom rätt minutrar... Men hoppas hoppad!! :)

• Kynisen
    Tiger grr skrev 2016-07-20 01:20:56 följande:

Om strecket hade rätt färg så spelar det ingen roll att det passerat tiden. Jag har aldrig fått ett falskt positivt test. Är det beg så är det blank även efter flera timmar/dgr. :D jag säger grattis! :D

Du hade rätt!!!
  • Kynisen

OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha

Försöker lägga upp bild men det vill inte :(

• lillagumman85
    Kynisen skrev 2016-07-20 06:11:54 följande:

OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha

Underbart!! Grattis!! Och jaaaa! Klart att du ska väcka sambon!
  • Julie92

GRATTIS!!:D
  • MissJL

Graaaattis!! Väck honom, väck honom!!
  • MissJL
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:

Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!

:D

Grattis!! Vad härligt med alla + :)
  • lillagumman85
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:

Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!

:D

Stort grattis till er också! Så himla härligt med alla + i tråden!
  • corran

Grattis till alla plus :D måste va ganska många som plussat nu? :) och än är inte juli förbi. Håller tummarna för alla som fortfarande väntar på BIM!

Svar på tråden Bim Juli 2016