• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Erla
    Grönablad skrev 2016-07-25 06:17:17 följande:

De två senaste månaderna har jag tyckt att jag haft massvis av symptom :)

Testade nu på morgonen men det var blankt såklart. Nu tänkte jag försöka hålla mig ett par dar innan nästa test.

När ska du testa?

Vad tråkigt, men det är ju väldigt tidigt än så låter smart att vänta ett par dagar :)

Jag ska nog inte testa förrän tidigast BIM, på lördag :)
  • eg90

Så ledsen och arg idag då mensen kom nu på morgonen.
    Försökt sedan april 2015 och inte lyckats än, förstår ju att vi måste söka hjälp men det tar emot :(
    Sedan alla dessa frågor; Ska ni inte ha barn snart? Från släkt och vänner :(

• Karitziana

Tyvärr tror jag inte att det blir något för oss denna gången heller.. Har BIM på onsdag och har hittils inte haft några känningar. Förutom idag då jag plötsligt blev öm vid armhålan?

Jag tempar med Natural cycles och tycker inte kurvan ser så lovande ut heller...

Men men. Antar att det bara är att vänta in mensen nu och sedan ta nya tag igen!
  • Loncelot
    eg90 skrev 2016-07-25 10:46:54 följande:

Så ledsen och arg idag då mensen kom nu på morgonen.

Försökt sedan april 2015 och inte lyckats än, förstår ju att vi måste söka hjälp men det tar emot :(

Sedan alla dessa frågor; Ska ni inte ha barn snart? Från släkt och vänner :(

Förstår det är jobbigt vi har försökt ungefär lika länge dock sen januari med ägglossningstest så detta är vårt 100% 8:e försök...men som sagt från augusti 2015... Första barnet tog för oss 18månader så förstår din frustration, vårt andra barn gick på första försöket och tredje barnet på 2:a så man är ju nu måttligt frustrerad, men vill bara säga att hoppet finns! Har dock kört oskyddat sen feb-2015
  • Teresiat

I mina tidigare graviditeter så kommer symtomen på dagen för BIM. Känner inget innan BIM, så håll hoppet uppe ni som inte tycker er känna så mycket :)

• Dalkullan92

Är på bim +1 i dag och ingen mens. Har haft lite känningar i livmodern till och från. Testade i fredags och så hittade jag ett som jag tog igår kväll. Men båda neg :) så ska köpa i dag och ta i morgon om inte mensen kommit. Hoppas att de tagit sig :)

• Tiger grr

Jag också, fick min i lördags.

Loncelot skrev 2016-07-25 10:29:36 följande:

Ja hoppar över till Augusti tråden då mensen kom igår.

• Guffy78

Nu äntligen kroppen fattat att den ska krysta ut Mens. Har mensvärk idag och tester är negativa, dessutom tempen gick ner till 36.9 idag så hoppas att Mens kommer imorgon. Det var annars perfekt gravid kurva fram tills tester minskade i styrka och plusset försvann:( hoppas på augusti men det började bli påfrestande efter 10 såna korta graviditeter nu inte fysisk men mest mentalt...

Svar på tråden Bim Juli 2016