• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • columbus

Vad tror ni här? Nedersta stickan idag vid 18. Tydlig ökning från tidigare idag. Värt att göra ett test vid 22-23 eller mer troligt att det positiva kommer imorgon?

• columbus
    columbus skrev 2016-07-26 20:11:05 följande:

Vad tror ni här? Nedersta stickan idag vid 18. Tydlig ökning från tidigare idag. Värt att göra ett test vid 22-23 eller mer troligt att det positiva kommer imorgon?

Inser att jag 1, har postat bilden på fel håll och 2, är kvar i fel tråd. Suck. BIM är ju såklart i augusti eftersom jag inväntar ägglossning när som helst. Tröttmössa! Hoppas någon vill svara ändå :)
  • Ememem
    columbus skrev 2016-07-26 20:11:05 följande:

Jag hade väntat med nästa test till imorgon :)
  • heavensent

Nu är jag osäker här! Har BIM 30 juli och är alltså på BIM-3 idag. Fick detta på stickan och inbillar mig att det är ett positivt test. Men väntar ett par dagar innan jag testar igen. Svårt att göra bilden rättvisa

• heavensent

Ser att det är skitsvårt att se. Lägger upp en till.

En liiiiten skugga? :S gah denna väntan!

• Tiiffany
    Jag är på cykeldag 6 idag och har igår kväll klickat hem ägglossningstest till fertilitetsmonitor. Vilken dag i cykeln ska man börja testa? Den borde komma denna vecka. Är det för sent? 
  • Snäckan26

Jahopp mensen kom idag så vi får göra ett nytt försök /= . Jag började äta rosenrot igår så det ska bli spännande att se om lusten ökar lite

• Dalkullan92

Bim +3 i dag. Har till och från som svag mensvärk. Inga öma bröst som jag brukar ha innan mens. Känns inte alls som den är på väg. Men har inte fått pluss är heller. Tog ett test igår.

Hur länge efter bim kan man plussa?? Någon som Inte plussa för än flera dagar efter bim??? :(

• Ippaas

BIM +2 och ingen mens i sikte. Den brukar ju vara som en klocka! Alltid morgonen dag 30! Tog ett gravtest på BIM som var negativt. Gah!

• Minime90
    Dalkullan92 skrev 2016-07-27 09:55:42 följande:

Bim +3 i dag. Har till och från som svag mensvärk. Inga öma bröst som jag brukar ha innan mens. Känns inte alls som den är på väg. Men har inte fått pluss är heller. Tog ett test igår.

Hur länge efter bim kan man plussa?? Någon som Inte plussa för än flera dagar efter bim??? :(

Jag plussade på BIM+21 :)
Svar på tråden Bim Juli 2016