• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • mosterJenny
    copycat skrev 2016-07-24 06:55:24 följande:

Gravid 1-2 imorse. Alltså bekräftat missfall. Helvete:(

Vad tråkigt för er, beklagar verkligen! Kramar
  • Guffy78
    copycat skrev 2016-07-24 06:55:24 följande:

Gravid 1-2 imorse. Alltså bekräftat missfall. Helvete:(

Beklagar. Finns inget värre än MF:(
  • Kynisen
    lillagumman85 skrev 2016-07-24 08:21:08 följande:

Jag fick mens nu på morgonen.. suck!

Nej skit oxå :( stor kram! Nästa månad blir er månad!! <3
  • Guffy78

Själv har jag aldrig längtat till Mens som nu. Det är som att kroppen inte fattat än att graviditeten har avstannat och fortsätter tillverka Progesteron i enorma mängder och tempen är fortfarande skyhög på 37.23 idag. Kan ske ta ett par dagar innan kroppen fattar och sätter igång med mens... Igår trodde jag att jag skulle få Mens idag då jag fick enorm mensvärk med ont vid äggstockar alltså typisk värk som man har på mensens första dag och frossa på kvällen.

• Mammaresan
    Guffy78 skrev 2016-07-24 12:47:52 följande:
    Själv har jag aldrig längtat till Mens som nu. Det är som att kroppen inte fattat än att graviditeten har avstannat och fortsätter tillverka Progesteron i enorma mängder och tempen är fortfarande skyhög på 37.23 idag. Kan ske ta ett par dagar innan kroppen fattar och sätter igång med mens... Igår trodde jag att jag skulle få Mens idag då jag fick enorm mensvärk med ont vid äggstockar alltså typisk värk som man har på mensens första dag och frossa på kvällen.
    Har du fått konstaterat missfall nu? Rynkar på näsan
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Guffy78
    Mammaresan skrev 2016-07-24 13:17:20 följande:

Har du fått konstaterat missfall nu?

Nej. Det var vanlig historia med att ägget fäster och släpper en vecka efter. Tester var tydliga för en vecka sedan men sen blev svagare och svagare. De är inte helt blanka men nästan. Den som mäter 10 var knappt synbar igår. Tidigare var de superstarka. Men jag är under utredning eftersom har haft 9 tidiga MF på raken. Så det är bara att acceptera:( Läkare hittar inget fel annat än progesteronbrist ( denna månad tog inte ens proggisar och på tempen ser man att diagnosen är fel då det var läkarens gissning utan blodprov. ) I övrigt är allt felfritt så ingen vet varför det blir problem med celldelning .
  • lillagumman85
    Kynisen skrev 2016-07-24 12:46:38 följande:

Nej skit oxå :( stor kram! Nästa månad blir er månad!! <3

Tack! Ja, vi hoppas på en majbebis istället.

Nån gång kommer väl pluset hoppas jag!
Svar på tråden Bim Juli 2016