• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • L 91

Skulle haft mens ungefär 17 juli. Finns det då någon chans att jag plussar om jag tar ett test imorgon om man kollar på infon på bilden? Senaste testet tog jag i lördags och det var negativt (testa tidigt-test..).

• Xofina

Chock!

Kunde inte hålla mig så tog ett till nu, bara hålla tummarna att den lilla vill stanna nu bara <3

• Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:56:33 följande:

Skulle haft mens ungefär 17 juli. Finns det då någon chans att jag plussar om jag tar ett test imorgon om man kollar på infon på bilden? Senaste testet tog jag i lördags och det var negativt (testa tidigt-test..).

Det skadar inte att prova :)
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:58:29 följande:

Oj bilden kom inte med!

Åh, vad roligt!

Ja..jag får väl prova igen. Men det känns så omöjligt att det kan vara något. Plussade visseligen på BIM +18 senaste graviditeten men då blev vi flyttade bakåt 18 dagar oxå....
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 23:09:46 följande:

Åh, vad roligt!

Ja..jag får väl prova igen. Men det känns så omöjligt att det kan vara något. Plussade visseligen på BIM +18 senaste graviditeten men då blev vi flyttade bakåt 18 dagar oxå....

Tack snälla du! Men vi ligger lågt.. fick ett missfall i mars i vecka 11 så bara hoppas att denna lilla vill stanna kvar.

Jag håller tummarna för dig! Om den förra graviditeten var så många dagar efter :)
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 23:28:15 följande:

Tack snälla du! Men vi ligger lågt.. fick ett missfall i mars i vecka 11 så bara hoppas att denna lilla vill stanna kvar.

Jag håller tummarna för dig! Om den förra graviditeten var så många dagar efter :)

Då förstör jag att det känns extra nervöst för er.. vad jobbigt. Men gå inte runt och oroa dej för mycket! Du kan inte göra något åt det uran var glad för ditt fina plus och unna dej något i helgen nu! Kram
  • Dalkullan92

Bim +5 i dag. Igen mens i sikte och negativt test i morse. Så har tappat hoppet nu. Får testa med ägglossningstester snart å se om den hoppade över en månad å jag har ägglossning snart igen :)

• Guffy78

Hej . Idag fick jag några droppar blod så jag är glad iaf att komma bort från oro och ovisshet. Det är ingen utomkveds iaf bara misslyckad implantation igen. Har beställt glandin och apiforce nu så nya försök i augusti och hoppas att slippa de här kemiska graviditeter som man är så trött på...

Lycka till alla !

• Ippaas

BIM+4 idag och inga menskänningar alls... Den har aldrig varit sen! Negativt test på BIM. När tycker ni jag ska testa igen?

Svar på tråden Bim Juli 2016