• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Malaika

Jag har BF 4 Mars och skulle gärna vilja vara med i Facebook gruppen vem ska jag skriva till :) ?

• Inelg
    DevilsDaughter skrev 2016-09-03 11:44:00 följande:

Hej Tråden!
    Beklagar allt hemskt jag har läst nu när jag läst ikapp. Hoppas det går bra för alla som har sina graviditeter kvar! Flikkan: Hoppas du blir gravid snart igen och beklagar missfallet.

Jj85: Hur går det för dig? 

Jag har varit en vecka på Kreta och illamåendet blev så mycket bättre (tog dock tabletter hela tiden), men när jag kom hem så kom världens bakslag och jag kräks och mår såå dåligt trots medicinering. 
    Fick svaret på NIPT när vi var iväg och allt såg bra ut och vi väntar en liten pojke Hjärta. Känns overkligt och underbart! 

Kan man få veta kön via niptb? Skönt att allt såg bra ut Fresten.
  • lilsis
    Inelg skrev 2016-09-04 16:54:37 följande:

Kan man få veta kön via niptb? Skönt att allt såg bra ut Fresten.

Ja Där jag ev lämnar kostar det ett par hundralappar extra men det kvittar med tanke på att det ändå kostar flera tusen med NIPT i mitt landsting.
  • Inelg
    lilsis skrev 2016-09-04 17:04:32 följande:
    Ja Där jag ev lämnar kostar det ett par hundralappar extra men det kvittar med tanke på att det ändå kostar flera tusen med NIPT i mitt landsting.
    Oj visste inte det. Är det visa ett blodprov man kan få veta? Eller ser dom på ultraljudet? Hur säkert är det?
  • DevilsDaughter

Inelg: Japp. Där jag gjorde kostade det inget extra. Det är i princip helt säkert, 99, nånting i procent. Min läkare sa att det i princp ÄR helt säkert men man säger 99, nånting för att man i biologi aldrig kan säga 100%.
    Har dock hört ngn säga att om resultatet blir pojke så är det verkligen 100, för de kan inte hitta någon y-kromosom om det är en flicka, men är resultatet en flicka så är det 99, nånting säkert för de kan mot typ all förmodan ha missat y-kromosomen.

Jag är inte på fb..

• Loppan81

Är det någon mera som känner att alla dessa hormoner håller på att ta över helt? Jag känner mig verkligen helt under isen och tycker att det mesta känns skit.. Har inte lust att göra något och har ingen energi.
    Har dessutom har världens bråk med min sambo idag om riktiga skitsaker. Usch, hemsk dag...

• GrukanGrace

Man skulle skriva till tjilevippen men det har jag gjort men har inte kommit med.

Om du kommer med så kan du väl hjälpa mig komma med så hjälper jag dig om jag är först ????

Malaika skrev 2016-09-03 21:11:09 följande:

Jag har BF 4 Mars och skulle gärna vilja vara med i Facebook gruppen vem ska jag skriva till :) ?

• GrukanGrace

Man skulle skriva till tjilevippen men det har jag gjort men har inte kommit med.

Om du kommer med så kan du väl hjälpa mig komma med så hjälper jag dig om jag är först ????

Malaika skrev 2016-09-03 21:11:09 följande:

Svar på tråden BF mars 2017