Inlägg från: hallonmedkolasmak |Visa alla inlägg
  • hallonmedkolasmak

Frågeleken

Tråkigast var idrott, trä- och metall slöjd, musik och svenska. Roligast var matte, engelska, no, so, textilslöjd och bild. Vilket ämne som toppade berodde helt på vad jag jobbade med för stunden i de olika ämnena.

Hur många städer har du bott i?

• hallonmedkolasmak

Hmm... jag kan ju inte bestämma bara en.

Vilken är din favoritserie?

• hallonmedkolasmak

Om jag får säga städa så är det tråkigast. Måste jag vara mer specifik... dammsuga och/eller damma.

Vad är det läskigaste du någonsin gjort?

• hallonmedkolasmak

Choklad! Annars har jag inget.

Vilken är din favoritdricka?

• hallonmedkolasmak

Men oj, den var svår. Vissa månader har jag varit uppe i 1500 och vissa månader inte ens 200. Så det varierar och är nästan omöjligt att svara på. Allt från 0 till 100 skulle jag nog säga, haha. Det beror helt på, ibland skriver jag mer på messenger och då blir det ju mindre sms. Men jag smsar mycket hellre än ringer och tydligen flera med mig ;)

Hur många samtal ringer och tar du emot varje dag? (Också uppskattningsvis, blir ju typ omöjligt annars)

• hallonmedkolasmak

Jag minns ju inte namn alls pp TV serier. Men jag är helt fast vid serien Little People, Big World och har varit i år. Så jag skulle säga LPBW.

Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?

• hallonmedkolasmak

Som det ser ut just nu faktiskt (eller gjorde för tre dagar sen snarare), men med lite andra färger på väggarna i ett av rummen.

Vilken är den konstigaste högtiden du hört någon fira?

• hallonmedkolasmak

Alla vi barn i bullerbyn, haha.

En låt du aldrig tröttnar på?

• hallonmedkolasmak

Elefanter.

Vad tycker du mest om att göra på fritiden?

• hallonmedkolasmak

Först och främst bli frisk, sedan antar jag att det skulle vara kul att hitta kärleken och bilda familj.

Något du ångrar att du inte tagit chansen och gjort?

Svar på tråden Frågeleken