Inlägg från: hallonmedkolasmak |Visa alla inlägg
  • hallonmedkolasmak

Frågeleken

Plugga, plugga och åter plugga. Sedan mellan det ska jag försöka vila min redan trötta hjärna.

Vad skulle du göra om du fick erbjudandet att flytta utomlands?

• hallonmedkolasmak

Att resa jorden runt. Träffa massa nya vänner och lära mig mer om olika kulturer.

Favoritdjur?

• hallonmedkolasmak

Att spela: piano & gitarr.

Favoritcitat från någon känd person?

• hallonmedkolasmak

När jag gick på kinesiska muren förra sommaren, även om det var 37° och skinande sol utan vind... Hela resan i 5 kinesiska städer var helt sjukt, kulturen, språket och all utsikt jag såg från olika ställen.

Favoritmat?

• hallonmedkolasmak

Regn för jag blir blöt. Mulet för det ser så tråkigt ut. Åska för det låter för högt. Sol för jag blir för varm. Molnigt för jag blir för kall. Sorry, var bara tvungen,,, men gillar inte regn och åska.

Det bästa med Alaska?

• hallonmedkolasmak

Att jag inte kan sluta oroa mig och ha ångest för saker, eftersom det begränsar iprincip hela mitt liv och jag ångrar ofta i efterhand att jag sagt nej till saker.

Vad gillar du hellst att svara på frågor, ja eller nej?

• hallonmedkolasmak

Jodå. Det är det. Men jag är mer här för att tänka på annat än mina egna tankar, som jag ju allt för ofta inte orkar med.

Vad är din favoritmat på julbordet?

• hallonmedkolasmak

Mjukisbyxor, T-shirt och hoodie.

Vad föredrar du att göra på en semester?

• hallonmedkolasmak

Drömmer mardrömmar näst intill varje natt. Dock är inga av de riktigt återkommande, så jag vet inte vad jag ska svara. Ett återkommande "tema" är iallafall att jag drömmer om att/hur jag fallit tillbaka i mitt självskadebeteende... men de är så olika och kan knappast kopplas ihop.

Vad brukar du göra när du fryser?

• hallonmedkolasmak

Hur menar du? Vad jag hellst fikar på? Hihi.. gillar inte fika. Men annars tror jag jag skulle säga jordgubbskladdkaka iallafall.

Vad är det äckligaste du vet? (Kan vara allt möjligt)

Svar på tråden Frågeleken