Inlägg från: hallonmedkolasmak |Visa alla inlägg
  • hallonmedkolasmak

Frågeleken

Nix.

Vad gör du hellst när du har tråkigt, för att få roligt igen?

• hallonmedkolasmak

Men oj.. svår fråga. Hmm... kanske optiker eller psykolog.

Vad tycker du om detta: "Stefan vill prata med Jan och Annie som inte vill prata med Stefan. Jimmie vill prata med Ulf men han vill bara prata med Ebba, Jan och Annie. Ingeen vill prata med Jimmie eller Jonas men Stefan kan ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna tala med Jan och Annie för de vill inte tala med Jonas. Om Ulf och Ebba skulle tala med Jimmie slutar Annie och Jan prata med Ulf och Ebba och börjar istället prata med Stefan förutsatt att Stefan slutar prata med Jonas"?

• hallonmedkolasmak
    hallonmedkolasmak skrev 2018-09-21 13:56:25 följande:

Men oj.. svår fråga. Hmm... kanske optiker eller psykolog.

Vad tycker du om detta: "Stefan vill prata med Jan och Annie som inte vill prata med Stefan. Jimmie vill prata med Ulf men han vill bara prata med Ebba, Jan och Annie. Ingen vill prata med Jimmie eller Jonas men Stefan kan ta stöd av Jonas fast då kommer han inte kunna tala med Jan och Annie för de vill inte tala med Jonas. Om Ulf och Ebba skulle tala med Jimmie slutar Annie och Jan prata med Ulf och Ebba och börjar istället prata med Stefan förutsatt att Stefan slutar prata med Jonas"?

Nu skrev jag fel oxå... nu blev det rätt ^
  • hallonmedkolasmak

Vet inte riktigt, skulle nog spara de på banken och tänka över vad jag faktsikt vill göra.

Vad känner du inför stormen som ska komma?

• hallonmedkolasmak

Det har jag inte hunnit tänka på. Och hinner förmodligen inte heller tänka på...

Vad skulle du göra om FL en dag inte existerade mer, mao bara försvinner utan förvarning?

• hallonmedkolasmak

Oj... eh... hm... let me get back to you on this. Skämt åsido... men det blev ju skitsvårt när man väl ska komma på! Rolig fråga dock! Äh.. 1. Molly Sandén 2. Danielle Busby 3. Kan jag säga Avicii? Hade så gärna velat träffa honom...

Om du fick äta en enda måltid resten av ditt liv, vilken skulle det vara?

• hallonmedkolasmak

Men gud.. haha. 1. HayDay 2. Internet 3. Resten.

Vad är ditt favorit mobilspel?

• hallonmedkolasmak

Hahaha, det måste 17 vara den där någon undrade om man steker eller kokar ägg när man för maränger. TS där tyckte sen att det skulle kallas "äggslem" istället fär äggvita eftersom den inte är vit innan den är tillagad... var sjukt många skratt när jag läste den tråden!

Vad gör du hellst på fritiden?

• hallonmedkolasmak

Monopol tror jag.

Favorit podcast? (Om du har någon)

• hallonmedkolasmak

Macka med något konstigt pålägg på som jag inte minns vad det heter. Minnet sviker...

Vilken typ av träning tycker du är tråkigast?

Svar på tråden Frågeleken