Inlägg från: Lillstrumpa84 |Visa alla inlägg
  • Lillstrumpa84

Bim aug 2016

Hoppar också in om det är ok.
    Första försöket denna månaden med barn nr.2 Äl kring den 8/8 och BIM 22/8 Något märkligt händer dock redan med kroppen då jag mår illa och har ont i huvudet?

Nu ska de mysas på och vänta med spänning. Barn nr.1 kom på första försöket för nästan exakt 8år sedan, men förväntar mig inget i dagsläget utan tar dagen som den kommer!

• Lillstrumpa84
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-04 08:42:59 följande:
    Hej,
    Kul med fler som har lite längre mellan barnen! Jag har en 06:a som kom till på första försöket.
    Spännande. Då håller vi tummarna. När har du BIM?
  • Lillstrumpa84
    Ice Age skrev 2016-08-04 14:00:35 följande:

Denna gång verkligen sniglar sig dagarna fram till bim. De två tidigare har inte varit så planerade att jag gått och väntade på detta sätt. Har då bara testat en gång och då efter bim. Men jösses så sugen jag är på att testa tidigare denna gång. Men känns bara så himla egentligen :). Men kommer nog iaf testa dagen innan bim då maken fyller år då

Vilken fin födelsedagspresent det kan bli :)
  • Lillstrumpa84

Måste man verkligen ha sex varje dag mellan mensen för att vara säker eller kan man ha en dags uppehåll emellan? Vi har väl sagt att de kommer när de kommer men när man nu bestämt sig vill man ju så gärna :) Dagarna går i slow motion och man drömmer sig bort.

• Lillstrumpa84
    misslina skrev 2016-08-04 15:41:00 följande:
    Varannan dag räcker. Så ni behöver inte om ni inte vill såklart ;) Spermierna lever kvar några dagar också!

Tar du äl-test?
    Nej jag tar inga äl test, chansar :) tror det är mellan lördag-måndag Vi får väl se. BIM 22/8
    Själv?
  • Lillstrumpa84
    kvinna29årskåne skrev 2016-08-04 15:51:56 följande:

Har äl imorgon. Beräknad bim 19 augusti.. Hoppas verkligen det tar sig denna månaden..

Spännande! Håller tummarna!
  • Lillstrumpa84

Mens slut i lördags och sedan i tisdags lite ont i magen o huvudvärk, illamående. Nu ikväll lite brun flytning. Vad är de???

• Lillstrumpa84
    Deni81 skrev 2016-08-05 09:45:00 följande:

Fick mens idag en dag innan BIM. Jaja, upp på hästen igen nästa gång! Lycka till ni andra!

Bara att köra vidare! Önskar dig all lycka i september
  • Lillstrumpa84

Slutade med p-piller för 1,5 vecka sedan och lagt märke till konstant huvudvärk. Någon mer som känt lika?! Kanske inte alls har med det o göra, men sjukt irriterande ????

Svar på tråden Bim aug 2016