Inlägg från: Lillstrumpa84 |Visa alla inlägg
  • Lillstrumpa84

Bim aug 2016

Anonym (Micec) skrev 2016-08-10 11:38:25 följande:

Någon som ska ha sin BIM 23/8? hade vart kul att följas !!:) nu är det föööör tidigg för symtom såklart. Men visst väntar man på att dom ska smyga sig på hahah

BIM 22/8 eller 23/8 :) Inga symptom direkt mer än att just nu väldigt spänd och hård över magen. Känner mig inte hungrig och är trött. Men kan ju bero på de trista vädret som råder iaf utanför mitt fönster
  • Lillstrumpa84

ÄL+4 och bara fått en känsla av att det inte tog sig denna månaden. Kändes tvärtom här om dagen men bara kom något över mig idag. När kan man smått börja ana något? Ni som känt innan? Detta är barn två men fick 1:an för 7år sedan och minns inte

• Lillstrumpa84
    Ememem skrev 2016-08-12 16:02:09 följande:
    Ägget fäster mellan äl +7-10 så då är väl rimligt att man skulle kunna börja känna nåt. Med sonen kände jag dock inget alls i princip vad jag minns, kan dock bero på att jag testade negativt på äl+5 (vi skulle på bröllop så ville bara kolla) och tror att jag därför lite släppte tankarna på det. Plussade sen på äl+9/BIM-4.

Nu är jag dock på äl+2 och även om jag absolut inte tror att jag känner tecken av en graviditet så känner jag nåt. Magen är orolig men det kan också vara nervositeten och spänningen. Första försöket till nummer två, misstänker att det jag känner är kroppen som förbereder sig för en ev graviditet även om det sen slutar med mens, känns nämligen som det gjorde när jag var gravid.
    Ja det är väl bara till att vänta o se :) BIM väntar iaf till min födelsedag så vi får väl se vad som händer
  • Lillstrumpa84

Styva bröstvårtor och ömma bröst... Kan det vara ett tecken? BIM 22/8 så några dagar kvar. Men nyfiken på vad ni andra säger. Känner inte såhär normalt.

• Lillstrumpa84

Fisig, uppblåst i magen och "träningsvärk" på ena sidan magen. Konstig känsla, men ändå tror jag INTE att det tog sig denna gången. Någon med liknande känsla?

• Lillstrumpa84
    lisohl skrev 2016-08-15 12:36:08 följande:

Bim imorgon. Förra månaden hade jag molvärk varje dag från äl till mensen kom. Den här månaden har jag känt av molvärk en stund på kvällen i flera dagar. Förra månaden var jag helt torr från äl till ca 3 dagar innan mens. Nu har jag haft flytningar hela tiden om än bara lite. Med första barnet hade jag väldigt ömma bröst innan jag plussade, den här månaden spänner det lite i dom ibland. Summa summarum så tror jag nog ändå att det blir mens kommande dagar, men en kan ju inte låta bli att analysera allt en känner och inte känner!

Jag känner precis lika dant. Man tänker på allt man känner. Men idag ömmade faktiskt brösten bara av att jag fick ner från trappen :/
  • Lillstrumpa84

BIM på måndag på födelsedagen ???? Men gäster hemma så väntar nog, om jag kan. Kan ju bli världens bästa födelsedagspresent om inte annat, sambon vill vara med dock och ska man ta morgonurin blir det svårt när han ska iväg 4 på morgonen ????

• Lillstrumpa84
    Ememem skrev 2016-08-16 11:57:45 följande:
    Man ska ta efter längsta sovpasset, vilket ju i regel är morgonurin men om du hunnit sova några timmar innan fyra så är det nog lugnt. Från BIM ska man dessutom kunna testa närsom på dagen.
    Tack! Då testar vi kanske på kvällen istället. Men man vill ju vänta in BIM lite känner jag. Allt för att ha en större chans till ett +
  • Lillstrumpa84
    lisohl skrev 2016-08-16 13:25:04 följande:

Bim idag och ingen mens i sikte. Vågar inte hoppas för mycket då mensen kom på bim +2 förra månaden. Tänker testa på fredagmorgon om mensen inte kommit (möjligtvis torsdag ;))

Spännande. Håller tummarna!
Svar på tråden Bim aug 2016