Bim aug 2016
Någon som ska ha sin BIM 23/8? hade vart kul att följas !!:) nu är det föööör tidigg för symtom såklart. Men visst väntar man på att dom ska smyga sig på hahah
Någon som ska ha sin BIM 23/8? hade vart kul att följas !!:) nu är det föööör tidigg för symtom såklart. Men visst väntar man på att dom ska smyga sig på hahah
ÄL+4 och bara fått en känsla av att det inte tog sig denna månaden. Kändes tvärtom här om dagen men bara kom något över mig idag. När kan man smått börja ana något? Ni som känt innan? Detta är barn två men fick 1:an för 7år sedan och minns inte
Styva bröstvårtor och ömma bröst... Kan det vara ett tecken? BIM 22/8 så några dagar kvar. Men nyfiken på vad ni andra säger. Känner inte såhär normalt.
Fisig, uppblåst i magen och "träningsvärk" på ena sidan magen. Konstig känsla, men ändå tror jag INTE att det tog sig denna gången. Någon med liknande känsla?
Bim imorgon. Förra månaden hade jag molvärk varje dag från äl till mensen kom. Den här månaden har jag känt av molvärk en stund på kvällen i flera dagar. Förra månaden var jag helt torr från äl till ca 3 dagar innan mens. Nu har jag haft flytningar hela tiden om än bara lite. Med första barnet hade jag väldigt ömma bröst innan jag plussade, den här månaden spänner det lite i dom ibland. Summa summarum så tror jag nog ändå att det blir mens kommande dagar, men en kan ju inte låta bli att analysera allt en känner och inte känner!
BIM på måndag på födelsedagen ???? Men gäster hemma så väntar nog, om jag kan. Kan ju bli världens bästa födelsedagspresent om inte annat, sambon vill vara med dock och ska man ta morgonurin blir det svårt när han ska iväg 4 på morgonen ????
Bim idag och ingen mens i sikte. Vågar inte hoppas för mycket då mensen kom på bim +2 förra månaden. Tänker testa på fredagmorgon om mensen inte kommit (möjligtvis torsdag ;))
En till här som bara går och väntar på mensen. BIM 22/8. Dagarna går SÅ långsamt!