Inlägg från: Lillstrumpa84 |Visa alla inlägg
  • Lillstrumpa84

Bim aug 2016

Måste man få till det på just ÄL eller det räcker med 1-2 dagar innan?

• Lillstrumpa84
    Grönablad skrev 2016-08-06 12:41:14 följande:

Går också och väntar på ÄL, borde inte vara förrän typ i slutet på nästa vecka men har haft fertilt sekret i tre dagar nu. Har inte registrerat sekret tidigare så minns inte hur långt innan jag brukar få.

BIM 26/8.

Tror att jag har på måndag så gäller att mysa till de ordentligt i helgen. Försök 1 med barn 2.
  • Lillstrumpa84
    Grönablad skrev 2016-08-06 15:39:50 följande:
    Då är vi ganska lika i tid. Önskar er lycka till med liggat i helgen! :)
    Tack de samma!
  • Lillstrumpa84
    FrökenE1985 skrev 2016-08-08 10:21:17 följande:
    Jag får alltid som hugg i magen vid ägglossning. Denna gång fick jag även positivt utslag på ÄL-sticka ett par timmar innan jag kände det välbekanta hugget. 
    Tack! Då stämmer nog min uträkning för ÄL. Bara att hoppas nu då :) Mös till de igår.
  • Lillstrumpa84
    FrökenE1985 skrev 2016-08-08 10:48:02 följande:
    Håller tummarna för er! =)

Vi lyckades mysa till det varannan dag samt på ägglossningsdagen denna gång. Så känner verkligen att väntan blir lång till BIM denna gång.
    När har du BIM? Jag känner mig väldigt uppblåst. Vanligt vid ÄL också?
  • Lillstrumpa84
    Susanna000 skrev 2016-08-09 07:02:45 följande:

Jag är idag på BIM- 2-3. Hade tänkt testa imorse men köpte igår ett par stickor och testade igår kväll istället, vilket var blankt... iofs är det inte testa tidigt på dem men de ska ju ha samma hcg -känslighet som CB digital står det.. sen förstod jag här ovan att det kan bli olika utslag på olika tester. Aja, har nu tänkt vänta till torsdag innan jag testar igen. Och vi som egentligen tänkt att det vore bäst att vänta några månader med att bli gravida (av jobbskäl ) men så är man här ändå och hoppas innerst inne att det ska ta sig direkt ????

Samma dilemma. Skulle vilja vänta lite men man är ju inte beredd på att de ska ta sig vid första försöket(vilket det iof sig gjorde med nr.1) samtidigt ska man vara väldigt glad över att kunna få bli gravid. Önskar dig all lycka till!
  • Lillstrumpa84
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-09 11:30:29 följande:
    Jag har BIM 23/8 så vi kan också vänta ihop!
    Enligt appen har jag ÄL idag (vilket jag känner av starkt!) och vi har fått till det varannan dag nu så jag önskar så så så otroligt mycket att vi lyckas den här månaden!!
    Jag har BIM 22/8 Spännande att följas åt! Just nu är symptomen långt bort, men vem vet :)
  • Lillstrumpa84

Ont vid sex igår, äl? Trodde jag hade äl i söndags-måndags. Men den där känslan med ömhet kanske sitter i några dagar?

• Lillstrumpa84
    Julm skrev 2016-08-10 08:09:58 följande:
    Japp, så är det för mig också. Inte så trevligt men man vet iallafall att man har ägglossning.
    Ja jag hoppas på att det var de. Trodde jag hade äl i måndags eller söndags. Men nu har vi myst lite extra. Ska bli spännande!
Svar på tråden Bim aug 2016