Bim aug 2016
Har du kollat om det är någon medicin som hindrar? En väninna till mig kämpade länge så visade sig att ett tillskott hon tog förhindrade graviditet O.O så 1-2 månader efter hon slutade med det så gick det
Har du kollat om det är någon medicin som hindrar? En väninna till mig kämpade länge så visade sig att ett tillskott hon tog förhindrade graviditet O.O så 1-2 månader efter hon slutade med det så gick det
Helt otroligt, tog ett test så fort jag kom hem. Jag är gravid!!! Strecket dök upp med en gång och då har jag dessutom inte väntat fyra timmar från förra mensen. Kan inte fatta det! Mannen kommer hem om typ en timme, vill berätta med en gång! :D
Fick mens idag en dag innan BIM. Jaja, upp på hästen igen nästa gång! Lycka till ni andra!
Bara att köra vidare! Önskar dig all lycka i september
Då följs vi åt igen! Också bim igen i aug, 30/8! Hoppas hoppas!
Du kan börja tempa närsom. Jag tempar oftast inte så noggrant under mensen då det ändå inte spelar nån roll just då men i vartfall en vecka innan äl kan vara bra att tempa och sen fram till nästa mens.
Jag gör samma, inte så noga under mens, men närmre äl är jag lite mer noggrann! och så fortsätter jag fram till nästa mens.
Jag vill inte verka negativ men känner mig extremt gravid efter 5 dagars mens. Trött som en gnu, är alltså så trött så jag nästan somnar ståendes. Trots trötthet så kan jag inte sova. Huvudvärk, trötthetskänsla, känner mig sjuk, halsbränna, ont i tjejmagen, stickningar i brösten. Och jag är inte alls gravid...
Jag hoppas så klart att ni är gravida med dessa symtom men jag fick så av mensen. Hade jag inte blött helt normalt så hade jag nog trott att jag var gravid! Håller tummarna för er alla att det visar sig vara en bebis i magen
Efter 17 försök så förstår man att symtomen kanske inte alltid är som man hoppas, men det är många här inne som får symtom och ÄR gravida, så håll modet uppe
Det är det jag är rädd för att de bara är pgr av kommande mens några symptomer jag inte brukar få innan mens men ja de kan ju bara vara för att. Men håller tummarna ändå:)
Är jag den enda som har BIM typ den 31/8?
ÄL i dagarna framöver nu, ska börja testa med ÄL-tester på söndag tror jag. Ska bli spännande att se om jag får utslag denna gång. Sambon är helt med på noterna den här månaden så nu hoppas jag få till det samma dag jag får stegring och inte dagen innan eller dagen efter