• Anonym (Hur hade ni reagerat?)

Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?

Jag finner inga ord. Är paff !!

Vi har varit ihop snart i 3 år och jag trodde vi litade på varandra, men icke sa nicke.

Jag fick nyligen veta att pojkvännen har installerat en GPS app på min telefon så han kan se vart jag befinner mig. Det förklarar varför jag såg honom utanför bostaden när jag var hos min kompis.

Det slutar inte där.

Han har även sytt ihop en mikrofon på min jacka och han har tjuvlyssnat hela tiden.

Jag är så förbannad och jag känner mig kränkt. Jag har haft privata samtal som är väldigt privata och han har tjuvlyssnat !!

Jag har konfronterat honom och han skrattade bort det.

Hur hade ni reagerat?

• Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?
  • molly50
    Anonym (Hur hade ni reagerat?) skrev 2016-07-12 11:43:36 följande:

Vi har varit ihop snart i 3 år och jag trodde vi litade på varandra, men icke sa nicke.

Jag fick nyligen veta att pojkvännen har installerat en GPS app på min telefon så han kan se vart jag befinner mig. Det förklarar varför jag såg honom utanför bostaden när jag var hos min kompis.

Det slutar inte där.

Han har även sytt ihop en mikrofon på min jacka och han har tjuvlyssnat hela tiden.

Jag är så förbannad och jag känner mig kränkt. Jag har haft privata samtal som är väldigt privata och han har tjuvlyssnat !!

Hur hade ni reagerat?

Jag hade kastat ut honom. Det där är inte acceptabelt!
    Mattias och Hannah.
  • JerryW

Har han anledning till att misstänka saker o ting?

Han vill väl hålla koll på sitt fruntimmer :p

Känner på mig att bland vissa kulturer är sånt här helt normalt.

• Asirna
    Anonym (Hur hade ni reagerat?) skrev 2016-07-12 11:43:36 följande:

Det slutar inte där.

Hur hade ni reagerat?

Jag hade lämnat honom om han inte förklarar va fan ha sysslat med.
  • Anonym (Izzy)

Han låter creepy och som om han har ett mycket stort kontrollbehov.

• nevermind
    Anonym (Hur hade ni reagerat?) skrev 2016-07-12 19:04:18 följande:

Gjort Slut för evigt? Är det inte lite för överdrivet..

NEJ!!
  • Nosslin

Dumpat omedelbart, brutalt övertramp och oförlåtligt. Han beter sig ju som om han ägde dig.

• Anonym (...2)
    Tecum skrev 2016-07-12 20:13:29 följande:

Killen har hög teknisk kompetens iaf om han kan "sy ihop" mikrofoner och installera kameror i hela huset. Dessutom måste han ha gott om tid för att hinna med all övervakning...

Givetvis var det inte så att han "sydde ihop en mikrofon", utan han sydde in en mikrofon i hennes jacka. Det förstår man om man läser hela meningen. Det är inte särkilt svårt att installera kameror om man är hyfsat teknisk begåvad. I övrigt förstår jag inte din poäng...?
Svar på tråden Pojkvän gömde GPS i min telefon och gömde en mikrofon i jackan?