• Anonym (Bella)

pinsamt att be om analsex?

Hej jag är en tjej på 26 år som håller på och dejtar en kille som är 30. Vi har träffats i snart tre månader och har knullat väldigt mycket på olika platser och sätt. Men aldrig analt. Jag vill verkligen bli knullad i röven men jag vet inte om jag vågar ta upp det med honom? Vi har aldrig talat om det och jag vet inte om han har haft analsex förut. Jag älskar analsex och det är ett krav från min sida att ha det, annars är det ingen mening att inleda ett förhållande. Hur ska jag ta upp det honom? Det känns så pinsamt på något vis. Tror väl att det egentligen inte är något problem, han tycker att jag är snygg och jag får ofta komplimanger för mitt hår, mina ögon, mina silikonbröst och så röven förstås. Han tar mig mycket på röven när vi knullar. Men så är jag rädd att bli dissad också för då är det som sagt ingen mening att fortsätta träffas så då får jag leta reda på någon som faktiskt vill sätta på mig i röven. Men ja, hur ska jag fråga honom?

• Svar på tråden pinsamt att be om analsex?
  • mammaåten

Pratar ni om sex i övrigt? Via sms kanske? 
    I så fall är det ju bara fråga honom om han gillar analsex i en sådan konversation och så tar du det som de kommer efter det :)

• Anonym (Bella)
    mammaåten skrev 2016-07-16 16:56:57 följande:

Pratar ni om sex i övrigt? Via sms kanske? 
    I så fall är det ju bara fråga honom om han gillar analsex i en sådan konversation och så tar du det som de kommer efter det :)

Nej vi pratar aldrig om det. Har tänkt föreslå det när vi håller på och har sex men tänker att han kanske blir "rädd" eller nåt då. Vi smsar typ aldrig utan ringer jämt. Skulle nog bara kännas konstigt att fråga på sms. Men tack för tipset ändå :)
  • målvakten

ni är två vuxna människor så varför inte bar ställa frångan vad han tycker eller har får åsikt om just analsex?

If I offended you, you needed it.
  • Anonym (H)

Jag är 22 år och blir ibland lite förskräckt över att fullt vuxna människor inte vågar kommunicera kring sitt sexliv. Så trist. Fråga honom. Och fortsätt ha en dialog om vad ni gillar/vill och inte även efter det.

• Anonym (Bella)
    målvakten skrev 2016-07-16 17:07:09 följande:

ni är två vuxna människor så varför inte bar ställa frångan vad han tycker eller har får åsikt om just analsex?

Så jag ska bara fråga rätt ut från ingenstans om han vill ha analsex?
  • Anonym (Bella)
    Anonym (H) skrev 2016-07-16 17:33:32 följande:

Jag är 22 år och blir ibland lite förskräckt över att fullt vuxna människor inte vågar kommunicera kring sitt sexliv. Så trist. Fråga honom. Och fortsätt ha en dialog om vad ni gillar/vill och inte även efter det.

Vi har bara träffats i tre månader så vi känner varann inte utan och innan än. Par som varit ihop i flera år diskuterar förhoppnings vis sitt sexliv, men vi som bara dejtat ett tag är det väl skillnad med. Har nog aldrig diskuterat det med någon jag precis träffat
  • MrFlex

Jag tycker att du ska berätta att du gillar analsex. Det blir sällan ett bra sexliv utan kommunikation.

Är det svårt så kan du försöka visa under akten. Ett ex flyttade min ena hand från hennes höft och placerade den mellan sina skinkor när vi körde doggystyle. Det var en signal som var lätt att tyda.

• målvakten

Om ni pratar med varandra och om saker så borde ni även ha pratat om sex och vad ni ev gillar och inte gillar och där kan man ta upp denna sak,

men vuxna människor ska kunna prata med varandra.

Är det något jag funderar på när det gällert sex eller vad som helst så frågar jag min fru det eller tar upp ämnet, annars vet jag aldrig vad hon tycker om det hela.

om det är något du gillar sexuellt säg det till honnom och fråga samtidigt vad han tycker om det eller om det är något (om han ej redan provat det) han vill prova.

Du kan som du sa också bara fråga rakt ut om han vill ta dig i röven.
    Beror lite på hur han är som person, vilket du vet best.

• Zombie von Rymmen
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-16 17:48:32 följande:
    Så jag ska bara fråga rätt ut från ingenstans om han vill ha analsex?
    Du kan ju fråga honom vad han tycker om analsex i största allmänhet. Två tjejer jag varit med har tagit upp det helt allmänt. Den ena berättade sedan själv om vad hon tyckte om det (hon var väldigt öppen med att prata om sex) medan den andre sedan började babbla om någon kompis (?) som var helt anti, men jag fattade att hon tog upp det för att hon nog gärna ville ha analsex. Råkade hitta analsexporr i hennes dator vid ett annat tillfälle, så det var ju ingen tvekan om den saken längre. En gång bestämde hon sig för att helt enkelt köra in den i tvåan istället utan att säga något.

Hur har du lyckats ha analsex förut?
  • Smecker
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-16 17:51:24 följande:

Vi har bara träffats i tre månader så vi känner varann inte utan och innan än. Par som varit ihop i flera år diskuterar förhoppnings vis sitt sexliv, men vi som bara dejtat ett tag är det väl skillnad med. Har nog aldrig diskuterat det med någon jag precis träffat

Kommunikation är grunden till allt, oavsett hur länge man varit ihop.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden pinsamt att be om analsex?