• Anonym (Bella)

pinsamt att be om analsex?

Hej jag är en tjej på 26 år som håller på och dejtar en kille som är 30. Vi har träffats i snart tre månader och har knullat väldigt mycket på olika platser och sätt. Men aldrig analt. Jag vill verkligen bli knullad i röven men jag vet inte om jag vågar ta upp det med honom? Vi har aldrig talat om det och jag vet inte om han har haft analsex förut. Jag älskar analsex och det är ett krav från min sida att ha det, annars är det ingen mening att inleda ett förhållande. Hur ska jag ta upp det honom? Det känns så pinsamt på något vis. Tror väl att det egentligen inte är något problem, han tycker att jag är snygg och jag får ofta komplimanger för mitt hår, mina ögon, mina silikonbröst och så röven förstås. Han tar mig mycket på röven när vi knullar. Men så är jag rädd att bli dissad också för då är det som sagt ingen mening att fortsätta träffas så då får jag leta reda på någon som faktiskt vill sätta på mig i röven. Men ja, hur ska jag fråga honom?

• Svar på tråden pinsamt att be om analsex?
  • Fin

Men varför inte bara fråga kan du sätta in den i rumpan när ni håller på som hetast? 
    Jag skulle bli glad om min gjorde det :D 

• Maltemånsson

Om det känns svårt att fråga om det, så kan du ju nästa gång ni har sex försiktigt råka föra hans kuk mot det hålet och se vad som händer.

• Anonym (O)
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-16 18:42:26 följande:

Haha.. Nej det har mest varit på fyllan vid engångsligg och med kk:s och sånt. Har bara haft ett seriöst förhållande och det var när jag var 18 och han var då 34, och introducerade analsex för mig ganska omgående. Men jag är bara lite blyg att ta upp det då en del tycker det är snuskigt och äckligt men jag får väl bara ta tjuren vid hornen

Så det är för tidigt efter 3 månader , men inte för tidigt med främlingar efter max några timmar?

Hur går det ihop?
  • Anonym (Anna)

Det verkar som analsex blivit vanligt, när jag var ung förekom det säkert men ingen pratade om det. Inte vad jag hörde iallafall.
    Jag är född på 60-talet och det är jag glad för, hade inte velat vara ung idag med allt påhitt.

Jag testade i röven en gång med ett ex, för ca tio år sedan. Det var så jävla äckligt och ont gjorde det också.

Min man säger "vafan, ska man knulla i arslet kan man lika gärna bli bög".

• Anonym (Älskar det)

För 20 år sedan var jag tillsammans med en tjej ett år. Efter några månader in på förhållandet, när vi lagt oss i sängen för att sova en kväll frågade hon mig helt sonika om jag hade provat analsex någon gång.

Nej, det har jag aldrig gjort, svarade jag.
    Som faktiskt aldrig gjort det mera än att möjligen strukit fingrarna över skåran på någon flickvän.
    Jag frågade då henne tillbaka om hon provat, varpå hon svarade Ja.

Tycker du om det frågade jag henne då. 
    Ja, väldigt mycket, svarade hon mig.

Vill du att vi provar, frågade jag och det ville hon.

Hon hämtade kondom och glidmedel.
    Jag utforskade, smekte, slickade, smörjde in, lekte med ett finger. Sedan två.
    Hon njöt, gnydde och bad mig fortsätta sakta bara.
    Jag fortsatte och tillsammans hade vi under en längre tid helt underbart analsex.

Ibland bara med fingrar och tunga. Men ofta med penetrering hela vägen in medan andra gånger gled bara mitt ollon in medan hon smekte sig själv till orgasm.

Hon verkligen älskade analsex och jag lärde mig älska det.
    Det behöver inte vara så mycket och pang på. Det kan räcka med inoljade fingrar som leker över rosetten medan kvinnan rider mannen.

Och det kan vara tvärt om, ett par inoljade fingrar i mannens stjärt medan kvinnan suger av honom... Helt makalöst underbart ;)

• Anonym (Anna)
    Anonym (Älskar det) skrev 2016-07-17 17:08:59 följande:

För 20 år sedan var jag tillsammans med en tjej ett år. Efter några månader in på förhållandet, när vi lagt oss i sängen för att sova en kväll frågade hon mig helt sonika om jag hade provat analsex någon gång.

Nej, det har jag aldrig gjort, svarade jag.
    Som faktiskt aldrig gjort det mera än att möjligen strukit fingrarna över skåran på någon flickvän.
    Jag frågade då henne tillbaka om hon provat, varpå hon svarade Ja.

Tycker du om det frågade jag henne då. 
    Ja, väldigt mycket, svarade hon mig.

Vill du att vi provar, frågade jag och det ville hon.

Hon hämtade kondom och glidmedel.
    Jag utforskade, smekte, slickade, smörjde in, lekte med ett finger. Sedan två.
    Hon njöt, gnydde och bad mig fortsätta sakta bara.
    Jag fortsatte och tillsammans hade vi under en längre tid helt underbart analsex.

Ibland bara med fingrar och tunga. Men ofta med penetrering hela vägen in medan andra gånger gled bara mitt ollon in medan hon smekte sig själv till orgasm.

Hon verkligen älskade analsex och jag lärde mig älska det.
    Det behöver inte vara så mycket och pang på. Det kan räcka med inoljade fingrar som leker över rosetten medan kvinnan rider mannen.

Och det kan vara tvärt om, ett par inoljade fingrar i mannens stjärt medan kvinnan suger av honom... Helt makalöst underbart ;)

Helt ärligt, jag mår fysiskt illa när jag läser det där.
  • 100kgpappa
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-17 16:35:01 följande:

Det verkar som analsex blivit vanligt, när jag var ung förekom det säkert men ingen pratade om det. Inte vad jag hörde iallafall.

Jag är född på 60-talet och det är jag glad för, hade inte velat vara ung idag med allt påhitt.

Jag testade i röven en gång med ett ex, för ca tio år sedan. Det var så jävla äckligt och ont gjorde det också.

Min man säger "vafan, ska man knulla i arslet kan man lika gärna bli bög".

Jag utgår ifrån att han inte vill bli avsugen heller, för det är ju faktiskt ännu bögigare än analsex.
  • Anonym (Anna)
    100kgpappa skrev 2016-07-17 17:35:39 följande:
    Jag utgår ifrån att han inte vill bli avsugen heller, för det är ju faktiskt ännu bögigare än analsex.
    Är det, på vilket sätt?
  • 100kgpappa
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-17 17:39:19 följande:

Är det, på vilket sätt?

Det är vanligare med oralsex än analsex bland homosexuella män, och om man stoppar in kuken i munnen på en kvinna kan man ju lika gärna göra det på en man, mun som mun, eller hur?

Gäller ju faktiskt allt som inte har med de specifikt kvinnliga kroppsdelar fittan och brösten.

Eller så kanske det är könet på den man har sex med som avgör om det är "bögigt", inte aktiviteten i sig.
  • Dyknissen

Gör som min fru gjorde första gången. Hon vände ryggen till, putade med rumpan o sa "vill du?" Att det hände på bröllopsnatten gjorde det extra hett. Nu har vi haft det flera gångers vi gillar det båda två men kom ihåg glidmedel.

Svar på tråden pinsamt att be om analsex?