• Anonym (Bella)

pinsamt att be om analsex?

Hej jag är en tjej på 26 år som håller på och dejtar en kille som är 30. Vi har träffats i snart tre månader och har knullat väldigt mycket på olika platser och sätt. Men aldrig analt. Jag vill verkligen bli knullad i röven men jag vet inte om jag vågar ta upp det med honom? Vi har aldrig talat om det och jag vet inte om han har haft analsex förut. Jag älskar analsex och det är ett krav från min sida att ha det, annars är det ingen mening att inleda ett förhållande. Hur ska jag ta upp det honom? Det känns så pinsamt på något vis. Tror väl att det egentligen inte är något problem, han tycker att jag är snygg och jag får ofta komplimanger för mitt hår, mina ögon, mina silikonbröst och så röven förstås. Han tar mig mycket på röven när vi knullar. Men så är jag rädd att bli dissad också för då är det som sagt ingen mening att fortsätta träffas så då får jag leta reda på någon som faktiskt vill sätta på mig i röven. Men ja, hur ska jag fråga honom?

• Svar på tråden pinsamt att be om analsex?
  • Anonym (Nä)
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-17 16:35:01 följande:

Det verkar som analsex blivit vanligt, när jag var ung förekom det säkert men ingen pratade om det. Inte vad jag hörde iallafall.

Jag är född på 60-talet och det är jag glad för, hade inte velat vara ung idag med allt påhitt.

Jag testade i röven en gång med ett ex, för ca tio år sedan. Det var så jävla äckligt och ont gjorde det också.

Min man säger "vafan, ska man knulla i arslet kan man lika gärna bli bög".

Det är inte så vanligt som du tror. Det finns statistik hos RFSU, hemsidan. Det finns tydlig info om hur man går tillväga med olika tekniker, synd att den infon inte fanns tidigare, onödig smärta pga okunskap.
  • Anonym (sinsimattis)
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-17 17:32:08 följande:
    Helt ärligt, jag mår fysiskt illa när jag läser det där.
    De enda gångerna jag kommer överhuvudtaget är just när jag har analsex. annars är det ingen ide för mig att ha sex (förutom att vilja skaffa barn då) men bara för att ha sex som är skönt för mig är att ha analsex. Vet inte om den mystiska gpunkten sitter därinne men det är bara då som sagt jag får orgasm.
  • Anonym (Majsan)

Alltså röven, den skiter man med. Där ska ingenting in. Capish? Det är sjukt att ens tänka tanken!

• Anonym (Jeesus..)

Ja, och munnen äter man med, inget annat än käk ska in där. Shit vad ospännande liv en en del måste ha.

• Aikido
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-17 16:35:01 följande:
    Det verkar som analsex blivit vanligt, när jag var ung förekom det säkert men ingen pratade om det. Inte vad jag hörde iallafall.
    Jag är född på 60-talet och det är jag glad för, hade inte velat vara ung idag med allt påhitt.

Jag testade i röven en gång med ett ex, för ca tio år sedan. Det var så jävla äckligt och ont gjorde det också.

Min man säger "vafan, ska man knulla i arslet kan man lika gärna bli bög".
    Skulle du kunna påminna honom om årsmötet på söndag i Homofoba Klubben? Det blir jag som håller i klubban och gissa vad jag ska använda som klubba? Höhöhö...
  • Anonym (Ms fit)
    Anonym (Jeesus..) skrev 2016-07-18 10:08:45 följande:

Ja, och munnen äter man med, inget annat än käk ska in där. Shit vad ospännande liv en en del måste ha.

Så rätt...hur är människor funtade,födda på stenåldern å inte utvecklats sen dess.
  • Anonym (Killen...)

Det är klart att all typ av sex man gillar kan vara lite pinsamt att prata om med sin partner om det avviker från normen (typ missionären).

Men vad har du för alternativ? Dåligt sex resten av livet? Det är ju bara att ta tjuren vid hornen.

Just analsex är ju inte superkontroversiellt heller. Så därmed inte så pinsamt. Om ni har svårt att prata om sex kan du ju föra hans hand eller balle dit eller liknande under akten.

Jag hade en tjej en gång som var lite pryd och hade svårt att säga att hon ville ha den i tvåan. Hon brukade säga åt mig att jag var inne i fel hål emellanåt (alltså när jag var inne i fittan) eller helt enkelt tog saken i egna händer och förde kuken till anus när hon red av mig.

Jag har ingen aning om hur många % av killarna som säger tvärnej till analsex. Klart att det är en risk för dig att bekänna färg, men du har ju inget alternativ om du vill ha analsex i framtiden.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Killen...) skrev 2016-07-18 11:28:25 följande:

Jag hade en tjej en gång som var lite pryd och hade svårt att säga att hon ville ha den i tvåan. Hon brukade säga åt mig att jag var inne i fel hål emellanåt (alltså när jag var inne i fittan) eller helt enkelt tog saken i egna händer och förde kuken till anus när hon red av mig.

Lät som en bra tjej. ;)
  • nicisalou
    Anonym (Jeesus..) skrev 2016-07-18 10:08:45 följande:

Klockrent!
  • Anonym (Ms fit)

Gnid rumpan lite mot honom å sära på skinkorna..smek dig lite själv så lär du nog märka om han vill:)

Svar på tråden pinsamt att be om analsex?