• Anonym (Bella)

pinsamt att be om analsex?

Hej jag är en tjej på 26 år som håller på och dejtar en kille som är 30. Vi har träffats i snart tre månader och har knullat väldigt mycket på olika platser och sätt. Men aldrig analt. Jag vill verkligen bli knullad i röven men jag vet inte om jag vågar ta upp det med honom? Vi har aldrig talat om det och jag vet inte om han har haft analsex förut. Jag älskar analsex och det är ett krav från min sida att ha det, annars är det ingen mening att inleda ett förhållande. Hur ska jag ta upp det honom? Det känns så pinsamt på något vis. Tror väl att det egentligen inte är något problem, han tycker att jag är snygg och jag får ofta komplimanger för mitt hår, mina ögon, mina silikonbröst och så röven förstås. Han tar mig mycket på röven när vi knullar. Men så är jag rädd att bli dissad också för då är det som sagt ingen mening att fortsätta träffas så då får jag leta reda på någon som faktiskt vill sätta på mig i röven. Men ja, hur ska jag fråga honom?

• Svar på tråden pinsamt att be om analsex?
  • Anonym (Bella)

Tack för tipsen. Och ni som tycker att analsex är fel är galna haha. Det finns inget skönare? Och porrigare? Älskart! Så jävla skönt. Är så sugen på det nu så jag måste ta upp det med killen jag träffar. Han ska komma hem till mig om en timme typ, han är på gymmet nu. sen jävlar! :D

• Dyknissen
    Dyknissen skrev 2016-07-17 18:07:30 följande:

Gör som min fru gjorde första gången. Hon vände ryggen till, putade med rumpan o sa "vill du?" Att det hände på bröllopsnatten gjorde det extra hett. Nu har vi haft det flera gångers vi gillar det båda två men kom ihåg glidmedel.

Hur gick det?
  • Anonym (Bella)
    Dyknissen skrev 2016-07-18 22:14:58 följande:
    Hur gick det?
    Det gick jättebra :D jag tog fram lite massage/intim olja och så masserade jag hans kuk och pung ganska länge. Mer som massage än som "runk" liksom. Sen hällde han olja nere på mig och masserade och fingrade mig. Sen körde han in kuken i mig och vi var båda väldigt oljiga. Vi bytte ställning så han skulle ta mig bakifrån, jag stod på alla fyra i soffan. Då förde jag hans kuk mot min röv och "backade" intill den på egen hand, men jag kände ju att han hjälpte till och var med på det. Vände mig om och tittade på honom och han såg bra nöjd ut. Sen satte han på mig i röven i säkert en halvtimme. Han körde på ganska sakta och tog ut kuken då och då och fingrade mig där bak med två fingrar samtidigt som han hade en vibrator på min klitoris. Sen kom han i min röv och det var helt fantastiskt. Efteråt sa jag att jag hade velat bli rövknullad länge och han sa att han hade velat rövknullat mig från första början haha.. Och det märktes på honom att han var ganska van. Så det känns underbart just nu! Han har satt på mig i röven tre gånger till sen dess ;) underbart.
  • 100kgpappa

Klockrent!

Han var väl lika nervös som du för att fråga...

• Anonym (Ms fit)
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-20 00:21:01 följande:

Det gick jättebra :D jag tog fram lite massage/intim olja och så masserade jag hans kuk och pung ganska länge. Mer som massage än som "runk" liksom. Sen hällde han olja nere på mig och masserade och fingrade mig. Sen körde han in kuken i mig och vi var båda väldigt oljiga. Vi bytte ställning så han skulle ta mig bakifrån, jag stod på alla fyra i soffan. Då förde jag hans kuk mot min röv och "backade" intill den på egen hand, men jag kände ju att han hjälpte till och var med på det. Vände mig om och tittade på honom och han såg bra nöjd ut. Sen satte han på mig i röven i säkert en halvtimme. Han körde på ganska sakta och tog ut kuken då och då och fingrade mig där bak med två fingrar samtidigt som han hade en vibrator på min klitoris. Sen kom han i min röv och det var helt fantastiskt. Efteråt sa jag att jag hade velat bli rövknullad länge och han sa att han hade velat rövknullat mig från första början haha.. Och det märktes på honom att han var ganska van. Så det känns underbart just nu! Han har satt på mig i röven tre gånger till sen dess ;) underbart.

Verkar som det blev en fullträff:)

Superviktigt att prata om det man vill å behöver.
  • Anonym (Anna)
    100kgpappa skrev 2016-07-17 17:52:15 följande:
    Det är vanligare med oralsex än analsex bland homosexuella män, och om man stoppar in kuken i munnen på en kvinna kan man ju lika gärna göra det på en man, mun som mun, eller hur?

Gäller ju faktiskt allt som inte har med de specifikt kvinnliga kroppsdelar fittan och brösten.

Eller så kanske det är könet på den man har sex med som avgör om det är "bögigt", inte aktiviteten i sig.
    Ja du , inte vet jag.
    Jag berättade bara vad min man sagt och det får väl stå för honom. Han är inte bög så det är irrelevant oavsett.
    Min röv används bara för att skita med, det är då ett som är säkert.
  • Anonym (Lina)

Bra att det löste sej! Vill bara påpeka att man inte behöver vilja ha penetrerande analsex för att man gillar sin flickväns rumpa och bröst... Bra att kolla reaktionerna noga. Och om jag står på alla fyra och putar med rumpan så är det för att jag vill bli tagen vaginalt bakifrån. Alltså inget ont om alla som njuter av analsex men det är nog bra att kommunicera och inte förutsätta att putande bak nog betyder att hon vill ha analsex.

• Anonym (Man40)

Så bra att det löstes till det bästa!

(Kan tillägga, för de som ännu inte provat, att rätt utfört är baksex helt underbart skönt. För både honom och henne. <3 )

• Anonym (Älskar det)

Underbart att höra Bella.

Lycka till i framtiden med alla spännande äventyr!

• Tom Araya
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-16 16:54:31 följande:

Hej jag är en tjej på 26 år som håller på och dejtar en kille som är 30. Vi har träffats i snart tre månader och har knullat väldigt mycket på olika platser och sätt. Men aldrig analt. Jag vill verkligen bli knullad i röven men jag vet inte om jag vågar ta upp det med honom? Vi har aldrig talat om det och jag vet inte om han har haft analsex förut. Jag älskar analsex och det är ett krav från min sida att ha det, annars är det ingen mening att inleda ett förhållande. Hur ska jag ta upp det honom? Det känns så pinsamt på något vis. Tror väl att det egentligen inte är något problem, han tycker att jag är snygg och jag får ofta komplimanger för mitt hår, mina ögon, mina silikonbröst och så röven förstås. Han tar mig mycket på röven när vi knullar. Men så är jag rädd att bli dissad också för då är det som sagt ingen mening att fortsätta träffas så då får jag leta reda på någon som faktiskt vill sätta på mig i röven. Men ja, hur ska jag fråga honom?

Ta fram några leksaker till förspel, varav en är en butplug, se till att han använder den och förstår att du tycker om det, eller stoppa in den själv medan han slickar eller pullar dig eller använder en dildo. Vill ha ha analsex så kommer han antagligen själv då att föreslå eller fråga om det, men kommer ingen fortsättning från honom i detta så är det inget han tänder på.
  • Tom Araya
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-20 11:32:47 följande:
    Ja du , inte vet jag.
    Jag berättade bara vad min man sagt och det får väl stå för honom. Han är inte bög så det är irrelevant oavsett.
    Min röv används bara för att skita med, det är då ett som är säkert.
    Varken relevant eller intressant i denna tråd.
Svar på tråden pinsamt att be om analsex?