• Anonym (kille)

    Gravid av analsex?

    Jag vill inte bli pappa, hon är (säger sig vara?) allergisk mot kondomer och vi har inget annat skydd.

    Jag har läst om att försatsen kan orsaka graviditet så därför har jag vägrat vaginalt samlag. Man kan avbryta innan osv man det är inget jag ville riskera, så den sex vi har haft är oralsex, petting och analsex.

    Jag kommer alltså i hennes anal och mun, men hon är ändå gravid. Hon säger att det måste runnit in och därför har hon blivit gravid. Hon lovar att hon inte vart otrogen, men jag tvivlar.

    Jag kommer kräva faderskapstest och hon är jättearg och besviken att jag misstror henne. 

    Kan man bli gravid genom analsex?
    Är spermier som runnit från analen in i vaginan kontaminerade? Jag tänker som så att det kan bli fel på barnet pga detta?
    vad är mest troligt att det runnit eller att hon fört in det?

  • Svar på tråden Gravid av analsex?
  • EnAnonumius
    Anonym (!??) skrev 2016-07-29 11:29:52 följande:
    Öhhh spermier kan ju leva upp till 72h i kvinnan så nog hinner man spruta upp det i en spruta och sen inseminera sig.
    Ja spermier kan leva i kvinna i 72 timma om de befinner sig i livmodern.

    Det innebär inte att spermier lever i 72h i ändtarmen då det är en helt annan "miljö" där än i livmodern. Spermierna dör nästan så gott som omedelbart i ändtarmen.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Lea)

    Har du sett ett positivt graviditetstest? Har ni haft vaginalt sex sen hon annonsera graviteten? Jag tänker att hon kanske inte var gravid när hon berätta om graviditeten men vill bli det och det kanske är hennes sätt att få dig att komma i henne?

  • Stolt Farsa

    Vad jag har förstått så kan det hända att spermierna letar sig hela vägen från mellangården till hennes vagina men det är väldigt ovanligt, stjärnorna måste i princip stå helt rätt på himmelen.

    Men, om hon inte har legat med någon annan, inseminerat sig, osv. (vilket jag utgår ifrån) så måste ju du vara pappan till barnet något annat är ju helt uteslutet.

  • Ego Lovers
    Anonym (Blä) skrev 2016-07-29 22:09:51 följande:
    Man måste inte alls få någon infektion av "ass to vagina".
    Eh jooo! Vet du hur mycket bakterier du har i avföringen som absolut inte är bra för pH värdet i sludan?
  • Anonym (Blä)
    Ego Lovers skrev 2016-07-30 07:53:48 följande:

    Eh jooo! Vet du hur mycket bakterier du har i avföringen som absolut inte är bra för pH värdet i sludan?


    Ja, det vet jag. Men det betyder inte att det MÅSTE bli en infektion. Det KAN bli.
  • Anonym (Nej)

    Om detta nu är en seriös tråd: 

    Spermier dör när sädesvätskan har torkat. Många har troligtvis börjat dö redan innan vätskan är helt torr. 

    Prickar man ägglossningen perfekt vid ett vaginalt samlag och är under 35 år bedöms man ha en chans på cirka 20-25 procent att bli gravid. 

    Att man genom en olycka skulle bli gravid genom ett analt samlag genom att sädesvätskan rinner ut och kommer i kontakt med slidmynningen är helt otroligt och väldigt osannolikt. 

    Har kvinnan på något sätt försökt hjälpa till ökar chansen förstås, men det är fortfarande osannolikt att det skulle fungera särskilt väl. 

  • Anonym (...)

    Tråden ligger i kategorin sandlådan -> ironi & satir så tänker inte ta det på allvar...

  • Anonym (Maria)

    Är du säker på att hon är gravid? Hur har hon kollat det?

  • Anonym (Blä)
    Anonym (Maria) skrev 2016-07-30 11:03:32 följande:

    Är du säker på att hon är gravid? Hur har hon kollat det?


    Hon tog tempen i ändtarmen och troode att 36,5 stod för graviditetsveckor.. :D
  • Anonym (kille)

    Jag blir orolig, jag tror hon kanske inte ens är gravid, utan som (Lea) sa, hon vill bli, och är hon redan gravid så kan vi ju ha vaginalt samlag. Men jag har vägrat detta, och skall fortsätta vägra hur mycket hon än tjatar. Analsex eller inget alls.

  • viseversa
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-07-29 11:27:08 följande:
    Det är ju helt omöjligt, och att hon själv har petat in det efteråt eller på annat sätt fått in det vaginalt, så är det inte så lätt. Finns inte en chans att man blir gravid på egen hand. Inte ens med spruta skulle det gå, Spermier lever mycket kort tid, att få ut det ur analen, dra upp det i en spruta och spruta in det vaginalt. Låter detta trovärdigt? Det är den enda förklaringen och inte ens det skulle gå. Låter bara komiskt. Så det var ju kul I alla fall. Men trist för dig naturligt vis. 
    Nej dom kan leva betydligt länge än så i kroppen. Sen kanske hon använt dom spermier som hon fått i munnen. Bara springa in på toa spotta ut det i handen och föra in det vaginalt. Inte det minsta omöjligt eller konstigt! Sen finns det ju deom som gör detta hemma med spruta som det funkar bra för så någon vidare koll kan du knappast ha.
  • viseversa
    Anonym (!??) skrev 2016-07-29 15:14:06 följande:
    Ni som säger att sperman dör direkt ute i det fria..

    Hallå eller... Hur tror ni provrörsbefruktning funkar?
    Spermabanker?

    Killen runkar i en mugg och inte fasiken tar en sköterska den muggen på 2 sekunder och springer genom korridoren för att kyla ner det...

    "watch out, coming through with sperm. Its a emergency..."
    Haha precis dom klarar sig betydligt längre i rumstemperatur än 2 sekunder eller ens en minut!
Svar på tråden Gravid av analsex?