• 3hjärtan

    Någon mer 35+ som nyss plussat ?

    Hej!

    Någon mer äldre som ska få bebis mars/april 2017? Vore skoj att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer 35+ som nyss plussat ?
  • Camiswe
    jonie skrev 2016-08-15 21:16:02 följande:
    Har inte sett nån förfrågan, vad skumt! Har det löst sig ändå? Inte jag som kan lägga till som du såg :)
    Hej, ja då jag skumläste inläggen så undkom mig viss (viktig) information ;*)
    Men nu är det löst 
  • HäxanSurtant

    Hej, kan jag hoppa in här?
    37 år och gravid med en trea, en liten sladdis!
    Jag har en född -06 och en född -09, så det känns otroligt lyxigt med en liten född -17!
    Jag går in i vecka 10 imorgon, bf 21/3, och mår skit. Jag är sängliggande sedan snart 2 veckor, mår otroligt illa och  har knappt någon aptit!

    Minns att det var så här med 1an, en pojke, och att det släppte typ v.12. Med dottern var det inte så här illa, men jag mådde hyfsat illa fram till förlossningen! 

    Hur mår ni andra?
    Jag bor i Skåne, var bor ni?

  • Fayleh

    Vad kul, nästan samma som mig, häxansurtant.... Har en -06 och en -10, men guuuud vad knepigt det lät när du skrev -17!?!?! Fast det stämmer ju, det blev bara så knasigt i mitt huvud

    Jag mår bra (8+3 idag), liiiite illamående men det är det enda. Knappt ingen mage förutom lite, lite svullen på kvällarna typ. Surt att vara sängliggande!

  • HäxanSurtant
    Fayleh skrev 2016-08-17 08:28:53 följande:

    Vad kul, nästan samma som mig, häxansurtant.... Har en -06 och en -10, men guuuud vad knepigt det lät när du skrev -17!?!?! Fast det stämmer ju, det blev bara så knasigt i mitt huvud

    Jag mår bra (8+3 idag), liiiite illamående men det är det enda. Knappt ingen mage förutom lite, lite svullen på kvällarna typ. Surt att vara sängliggande!


    Eller hur -17 känns helt långt fram!

    Jag har varit på spec.mödravården idag och fick nya tabletter, så jag hoppas att jag är på fötterna i morgon!
  • 3hjärtan

    [quote=76927350][quote-nick]Anotherone skrev 2016-08-30 16:37:44 följande:[/quote-nick]Hej!

    Jag blir 36 i år och har en 06:a. Nu väntar vi syskon sent nästa vår vilket ska bli jättespännande!![/

    Grattis!

    Vill du vara med i Fb gruppen så skriv namn och beskriv din profilbild så lägger jag till dig. Skicka uppgifter till min inbox

  • Vysnja

    Efter mycket funderande skulle jag nog vilja vara med i facebookgruppen, för visst ordnades det en sådan? Anledningen till tvekan är förstås att jag fortfarande vill vara hemlig. Men visst syns det inte att man är med i gruppen? *nojig*

  • Lixom

    Är det ok att hoppa med här även om man har bf mitten av februari? Är 40 år, har ett barn född - 06 sedan tidigare. Så allt känns väldigt spännande med denna lilla sladdis :)

    Hur mår ni andra nu?

    Själv har jag knappt haft symptom på hela tiden, mer än svullen mage på em/kväll... Och trötthet!

  • jonie

    Klart ni ska vara med tjejer! :)
    Jag är fortfarande väldigt trött och lite illamående. Fick i fredags reda på att jag väntar tvillingar så det är rätt mycket tankar och känslor i rullning också :) Annars mår jag bra!!

  • 3hjärtan

    Ja Fb gruppen är hemlig. För att lägga till er där så får ni skicka mig ett meddelande med namn och beskrivning av profilbilden ni har på Fb. Skicka meddelande via inboxen

Svar på tråden Någon mer 35+ som nyss plussat ?