• Anonym (Ts)

Oproportionerlig kropp (Bild)

Var helt raka och ärliga nu. Nej jag söker inte efter uppmärksamhet utan jag känner mig bara så udda. Som ni ser på bilden är min underkropp betydligt större än min överkropp. Det är som att det är delar tagna från två olika människor. Har ni tips på träningar eller dieter som kan hjälpa mig. Banta har jag testat och då släpper allt fett om magen och revben samt höftbenen blir extremt utstickande vilket jag inte gillar. Vad tycker ni? Ser det skumt ut eller är det ren inbillning? Vågar inte ha bikini nu på sommaren. Mina bröst fyller knappt en B-kupa medans mina ben och rumpa knappt går i byxor i storlek M. Väldigt ytligt jag vet. Men detta är något som tynger ner mig och fått mig att skämmas över min kropp. Någon mer som har samma "problem"? :(

• Svar på tråden Oproportionerlig kropp (Bild)
  • Anonym (fin)

Du är jättefin! Hur lång är du och vad väger du?

• Betty20

Du har lår och rumpa och det är inget fel med det, päronformad kropp kallas det för om du vill ha ett namn på det. Men det är inget extremt du ska "göra något åt". Vad stolt över din rumpa, jag är totalt platt där bak :-/

• Anonym (Ja)
    Betty20 skrev 2016-09-02 21:08:15 följande:

Du har lår och rumpa och det är inget fel med det, päronformad kropp kallas det för om du vill ha ett namn på det. Men det är inget extremt du ska "göra något åt". Vad stolt över din rumpa, jag är totalt platt där bak :-/

Du vet att det går att forma till en rumpa och göra den "fylligare"genom träning!? Du har kroppens största muskler på skinkorna, bara till att börja skulptera! :)
  • Anonym (Ts)

Jag är 175 cm och väger 65 kg ungefär

Anonym (fin) skrev 2016-09-02 03:34:07 följande:

Du är jättefin! Hur lång är du och vad väger du?

• Anonym (Vacker)

Jag tycker att du ska vara stolt över den där vackra kroppen!

• Tom Araya

Du har breda höfter, vilket får dig att se bred ut nertill. Det är absolut inget fel och ger en väldigt påtagligt kvinnlig figur. Jag tror det skulle göra dig gott just för proportionerna att gå upp lite i vikt. Prova först 3-4 kilo och se hur det blir. Se gärna till att viktuppgången delvis kommer av muskeluppbyggnad. Sedan kan du fortsätta med ett kilo i taget tills du är nöjd. Jag tror du kan ha 5 kilo och under 10 kilo som riktmärke.

• Anonym (Anna 2)

Du har jättesnygg kropp ts. Perfekt. Kan bara föreställa mej hur snygg du en gång blir med brudklänning med den figuren. Rena askungefiguren.

Dessutom har du turen att just din kroppsform är den som är hetast nu. Det är rumpan som är i fokus just nu. Extremvarianten är Kim Kardashian som har en häck som alla inom modevärlden pratar om. Du har normalvarianten av henne, så njut och var glad att du lyckats få en kropp som modeindustrin favoriserar. Det borde vara en liten egooboost. För mej som inte har några höfter eller rumpa alls känns det deprimerande att läsa om alla dessa rumpor som ska framhävas för att man ska vara sexig och snygg.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Anna 2) skrev 2016-09-18 11:36:15 följande:

Du har jättesnygg kropp ts. Perfekt. Kan bara föreställa mej hur snygg du en gång blir med brudklänning med den figuren. Rena askungefiguren.

Dessutom har du turen att just din kroppsform är den som är hetast nu. Det är rumpan som är i fokus just nu. Extremvarianten är Kim Kardashian som har en häck som alla inom modevärlden pratar om. Du har normalvarianten av henne, så njut och var glad att du lyckats få en kropp som modeindustrin favoriserar. Det borde vara en liten egooboost. För mej som inte har några höfter eller rumpa alls känns det deprimerande att läsa om alla dessa rumpor som ska framhävas för att man ska vara sexig och snygg.

Det går ju att träna fram en ordentlig rumpa, dvs bygga muskler!
  • Don Rosa

Slappna av tjejen. Du har en fantastisk kropp. De flesta killa går i gång på detta.

Se dig om på stan. Inte många som ser ut som hm reklamen under kläderna.

Jag tycker iallafall att du ser jättefin ut.

• Anonym (Nej)

Alltså där sitter du ju ner vilket gör att låren osv "flyter ut" lite. Men nej, dem flesta tycker faktiskt smala tjejer med breda höfter osv e mycket snyggare än något annat, och jag själv skulle vilja ha den kroppsformen

• Anonym (Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2016-08-05 22:08:58 följande:

Var helt raka och ärliga nu. Nej jag söker inte efter uppmärksamhet utan jag känner mig bara så udda. Som ni ser på bilden är min underkropp betydligt större än min överkropp. Det är som att det är delar tagna från två olika människor. Har ni tips på träningar eller dieter som kan hjälpa mig. Banta har jag testat och då släpper allt fett om magen och revben samt höftbenen blir extremt utstickande vilket jag inte gillar. Vad tycker ni? Ser det skumt ut eller är det ren inbillning? Vågar inte ha bikini nu på sommaren. Mina bröst fyller knappt en B-kupa medans mina ben och rumpa knappt går i byxor i storlek M. Väldigt ytligt jag vet. Men detta är något som tynger ner mig och fått mig att skämmas över min kropp. Någon mer som har samma "problem"? :(

• Anonym (Ts)

Lagt ut en bild där jag står senare i tråden.
  • Anonym (Ts)

• Anonym (Ts)

[quote=77147866][quote-nick]Anonym (Ts) skrev 2016-11-19 20:50:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Sluta?

• Tom Araya
    Anonym (Ts) skrev 2016-10-16 13:18:39 följande:
    Lagt ut en bild där jag står senare i tråden.
    Jag vidhåller min tidigare åsikt. Du har breda höfter, det är inte oproportionerligt utan helt normala kvinnliga former, om än lite extra påtaglig form hos dig.
    Man kan tycka att en större byst hade matchat dina höfter bättre, men man kan inte få allt här livet.
    Rumpan blir förstås lite större med sådana höfter, men sådant reagerar jag bara på om den samtidigt är platt. Är den fyllig är det ett extra plus till dina former.
    Jag tycker snarare att du ska vara stolt över den kroppen.
  • denungapappan
    Anonym (Ts) skrev 2016-08-06 12:57:56 följande:

Såhär ser jag ut stående.. Är det päronform jag har?

Vet inte vad för form men mer timglas va?
Svar på tråden Oproportionerlig kropp (Bild)