Mila skrev 2017-03-19 12:15:04 följande:
Jag plussade svagt led testa tidigt äl+10 dagen efter tog jag en sticka från graviditetskollen som också var super svag. Dagen efter något starkare, dagen efter det lite svagare. Tog även testa tidigt som bara blev ytterst lite starkare på än 3-4 dagar innan..Jag bröt ihop. Väntade 2 dagar så i lördags tog jag ett till testa tidigt som blivit lite starkare och kom upp snabbare. Även stickan var starkare. Tog en sticka på eftermiddagen och det var ganska så stor skillnad från morgonen. Och idag på morgonen var stickan mycket starkare.
Jag dras mellan hopp och besvikelse eftersom vid förra grav (slutade i ma) så blev alla test super starka bara 2-3 dagar efter. Men nu har jag kontaktat med flera som haft långsam ökning för att det sedan smäller till. Så jag hoppas jag är en av dem. Jag ska ta ett sista testa tidigt imorgon. Sen sluta testa (hoppas jag)
Har du haft fler missfall innan de, eller var det ditt första? Jag har ju haft 3, så hade inga större förväntningar på nästa graviditet heller. Min kropp vill helt enkelt inte acceptera en graviditet igen. Jag har ju en underbar son sen innan, så jag ska väl va glad att jag kunde få 1 iaf.
Håller iaf alla fingrar och tår att ni får behålla den här lilla ärtan! Mina testresultat är så pass svaga att de knappt ens syns på bild. Ser de irl utan att behöva vända o vrida en massa, men de är verkligen väldigt svaga. Så ja tror de är påväg ut redan, vet i mig att de inte blir nått den här gången heller. Men till dess att ja börjar blöda låter ja den lilla glöden av hopp fortsätta glöda. Tar Lutinus 3 ggr om dan o ska ringa mottagningen där vi gjort utredningen imorgon för att boka tid för ul. Hon sa att vi skulle göra de såfort vi får ett pluss för att ta reda på om de satt sig eller inte den här gången.
Hoppas dock att ja börjar blöda väldigt snart om de inte tänker stanna för ja har såna jäkla kraftiga kräkreflexer från att ja vaknar till nån gång runt 2-3 tiden! Går runt me kväljningar hela tiden, o värst blir de om ja tänker på att äta eller borsta tänderna, så de blir väldigt försiktig tandborstning och de enda ja kan äta på hela förmiddagen är morötter och äpplen... Hade vart helt ok me de om ja visste att pyret tänkte stanna, men har verkligen ingen lust att må såhär om de inte tänker de :(
Jag har inga fler tester nu o har redan köpt 5 st så ja vill inte lägga pengar på fler :/ Tänkte att börjar ja inte blöda inom några dagar så prövar ja igen till nästa helg kanske.. Vilken dag är du på nu?