Hormonkarusellen skrev 2017-08-13 22:40:23 följande:
Jo tack jag vet precis.... äter just ju primolut nor för att få mens, eftersom jag inte får någon själv och aldrig kommer i fas för letrozol igen... så hela sommaren går till ingen nytta, och nu blir äl i september...... suck suck suck......
vad gör letrozol om man har ägglossning? Trodde bara de kunde kicka igång äl, men de kanske gör mer?
Hoppas det ska gå vägen för dig snart! Behöver tyvärr mina tabletter själv , men hoppas du får tag i det om du önskar
Det låter inte ett dugg kul, hoppas du får ordning på det snart så de blir en äl i september iaf. Känns som tiden bara rinner iväg från en när inget händer, och självklart känns det som att varenda människa man nånsin träffat väntar barn nu oxå.
Hur lång tid ska det ta innan mensen kommer igång av primoluten?
Letrozol hjälper även slemhinnan ägget ska fästa i att förtjockas. Men sen är det ju inte säkert att man får egen äl bara för att det verkar som det heller, och vet att de kan skrivas ut i såna tillfällen oxå. Allt beror ju på vad det är för läkare man har också. En del vill ju inte ens skriva ut progesteron från bekräftad graviditet, som är helt naturligt för kroppen vid en graviditet! Vi får väl se vad min läkare säger helt enkelt :-P