sommarjobb 13-15 åring
Det sägs i en annan tråd att det är inga problem att få sommarjobb när man går i högstadiet . Har era barn i den åldern jobbat denna somnar o med vad i så fall ?
Det sägs i en annan tråd att det är inga problem att få sommarjobb när man går i högstadiet . Har era barn i den åldern jobbat denna somnar o med vad i så fall ?
Det räcker med ett inlägg , onödigt med tre lika
Dom som sökt sommarpersonal ja
Dom som sökt sommarpersonal ja
Man måste ju visa framfötterna lite... Jag var och presenterade mig själv överallt i hopp om att få jobb. Mitt första restaurangjobb (diskare, 14 år) var ingen utannonserad tjänst utan jag gick dit, presenterade mig själv och sa att jag sökte jobb. Endast två jobb jag hade som tonåring var genom utannonserade tjänster (solflicka hos kommunen och kundtjänst). Jag tyckte du sa att din/dina tonåringar KÄMPAT för att få jobb ...
Jag tror inte heller att det är lätt för en 13 eller 15-åring att få jobb. "Riktiga" jobb som typ restaurang och kundtjänst är verkligen inte jättelätt att få som tonåring. Som väldigt ung är det ännu svårare, många skulle inte låta en 13 åring passa småbarn till exempel, det skulle iaf inte jag. Tidnings eller reklamutdelning tycker jag låter mest troligt!
Som gräs o pälsdjursallergiker är det ingen bra idé att göra såna jobb tyvärr
Nu pratade ju jag jobb inte tjänster svart åt grannar i mitt inlägg