• Ellan1

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej alla Goa!
    Jag och min sambo har nu försökt få till ett + sedan januari i år och ännu inte lyckats. Vi är unga båda två och börjar undra vad som inte står rätt till.
    Vi har nu beställt hem clearblues fertilitetsmonitor advanced som kommer på måndag (min mensdag 3) så tänkte börja använda den direkt!
    Någon som vill följas åt i väntan på +?
    Någon som har erfarenhet av fertilitetsmonitorn och som med hjälp av den plussat?

Tack på förhand och trevlig helg ??
    / Ellan

• Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
  • Elliex

Idag kom det man inte ville ha..
    hade dock inte förväntat mig nå annat.

• Min tur
    Maldoror skrev 2016-10-27 10:19:51 följande:

Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!

Så glad för din skull! Gjorde du testet med monitorn? Njut av ditt lilla frö i magen!
  • Maldoror
    Min tur skrev 2016-10-28 09:31:41 följande:

Så glad för din skull! Gjorde du testet med monitorn? Njut av ditt lilla frö i magen!

Tack söta du. Ja, testade med monitorn på BIM. Försöker njuta men är mest rädd såhär tidigt. Kram!
  • Ellan1

Hej alla Goa!
    Har varit lite frånvarande på min tråd här pga olika skäl, har känt mig stressad och valde då att försöka koppla bort allt med familjeliv att göra samt försöka att låta kroppen slappna av!
    Kan nu meddela att jag i fredags plussade efter ca 13 försök och försök 2 med monitorn vi är sååå lyckliga men även livrädda för missfall!
    Lycka till alla fina, kommer kika in här då och då och se hur det går för er <3

• Maldoror
    Ellan1 skrev 2016-10-30 13:36:17 följande:

Hej alla Goa!

Har varit lite frånvarande på min tråd här pga olika skäl, har känt mig stressad och valde då att försöka koppla bort allt med familjeliv att göra samt försöka att låta kroppen slappna av!

Kan nu meddela att jag i fredags plussade efter ca 13 försök och försök 2 med monitorn vi är sååå lyckliga men även livrädda för missfall!

Lycka till alla fina, kommer kika in här då och då och se hur det går för er <3

Åh vad glad jag blir! Äntligen! (Jag kikar också in här för att se hur det går för alla finingar). Känner igen rädslan, den får vi nog leva med i några månader. Men stort grattis till dig, det var väldigt roliga nyheter. Kram!
  • Min tur

Hög idag på cd 11. Hoppas innerligt att vi får Maximal typ onsdag eller söndag. Vi kommer ha huset fullt av gäster fredag-söndag. Kan ge mig fan på att äl sker under helgen. Vi får be gästerna ta en runda ner till affären eller nåt sådant så vi kan få till det ;)
  • Smulan3

Hejsan.

Är helt ny här inne och har köpt en fertilitetsmonitor som jag skulle ha tagit mitt första test med idag (dag 6) men klockan går 1h före då jag helt glömde bort att ställa tillbaka klockan så jag missade. Det står att man inte kan ställa tillbaka klockan först nästa cykel så jag får gå upp 1h tidigare och utföra testet i morgon. Jag är så förväntansfull då inga äl-tester har fungerat på mig, men har heller aldrig testat med morgon kisset. Hur har det funkat för er?

• Elliex
    Smulan3 skrev 2016-11-02 11:56:57 följande:

Hejsan.

Är helt ny här inne och har köpt en fertilitetsmonitor som jag skulle ha tagit mitt första test med idag (dag 6) men klockan går 1h före då jag helt glömde bort att ställa tillbaka klockan så jag missade. Det står att man inte kan ställa tillbaka klockan först nästa cykel så jag får gå upp 1h tidigare och utföra testet i morgon. Jag är så förväntansfull då inga äl-tester har fungerat på mig, men har heller aldrig testat med morgon kisset. Hur har det funkat för er?

Innan jag började med fertiletsmonitorn så trodde jag att jag ej hade äl för inga vanlig äl stickor gav utslag men första månaden med monitorn fick jag Max. Så det var så skönt!
    Jag kör alltid med morgonurinet.
  • Min tur

Hur går det för alla? Jag är idag på dag 16 och hela min kropp skriker ÄGGLOSSNING! Huvudvärk, äl-värk, illamående och trådiga flytningar. Det kommer med stor sannolikhet slå om till Maximal i eftermiddag när jag testar. Problemet är att vi har hela huset fullt med gäster. Sambon känner sig inte bekväm med att ta en snabbis ikväll.... Jag får väl köra lite förspel under hela dagen och få honom på andra tankar ;) Det bästa hade ju helt klart varit om Maximal väntar till imorgon med att dyka upp :)

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.