• Ellan1

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej alla Goa!
    Jag och min sambo har nu försökt få till ett + sedan januari i år och ännu inte lyckats. Vi är unga båda två och börjar undra vad som inte står rätt till.
    Vi har nu beställt hem clearblues fertilitetsmonitor advanced som kommer på måndag (min mensdag 3) så tänkte börja använda den direkt!
    Någon som vill följas åt i väntan på +?
    Någon som har erfarenhet av fertilitetsmonitorn och som med hjälp av den plussat?

Tack på förhand och trevlig helg ??
    / Ellan

• Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
  • Whoisshe

Jag började med min apparat för 9 dagar sedan, men är det verkligen så att den ska be om ett test varje dag sen dag 7? :O 

• Maldoror
    KCEG skrev 2016-10-23 08:53:49 följande:

Jag går hela tiden mellan att vara helt säker på att jag känner mig gravid till att inte alls vara det. Tog test idag på ÄL+11 negativt. Inväntar nog mensen faktiskt... det tog sig nog inte den här månaden. Just idag känner jag mig rätt less på all väntan, BIM,ÄL,Symptom,BIM.... vänta vänta vänta... suck!

Vi får hoppas någon dag till <3
    KCEG skrev 2016-10-23 08:53:49 följande:

Jag går hela tiden mellan att vara helt säker på att jag känner mig gravid till att inte alls vara det. Tog test idag på ÄL+11 negativt. Inväntar nog mensen faktiskt... det tog sig nog inte den här månaden. Just idag känner jag mig rätt less på all väntan, BIM,ÄL,Symptom,BIM.... vänta vänta vänta... suck!

Vi får klamra oss fast vid hoppet någon dag till <3
    Whoisshe skrev 2016-10-25 15:41:54 följande:

Jag började med min apparat för 9 dagar sedan, men är det verkligen så att den ska be om ett test varje dag sen dag 7? :O 

Första månaden gick det väldigt många test, vet inte om den mäter halterna för att ha som referens till kommande månad eller nåt.
  • Elliex

Hur går det för alla?

Jag hade som sagt tidigare bara hög utslag på monitorn denna månad och jag känner inga som helst symtom på en grav så hoppet för även denna månad är över.
    Håller tummarna för alla att tar sig snart!

• KCEG

Tant röd kom igårkväll, så nu återstår det att vänta igen.. på ÄL. 
    Jag blir så less, men men... November kanske är ¨min månad¨
    hoppas hoppas hoppas

• Elliex
    KCEG skrev 2016-10-26 06:33:26 följande:

Tant röd kom igårkväll, så nu återstår det att vänta igen.. på ÄL. 
    Jag blir så less, men men... November kanske är ¨min månad¨
    hoppas hoppas hoppas

Alltid en en stor besvikelse när den kommer.. Hoppas att vi får plussa nästa månad.
    Kram
  • Maldoror

Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!

• Elliex
    Maldoror skrev 2016-10-27 10:19:51 följande:

Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!

Grattis! Så glad för din skull. Hoppas du får en fin graviditet :)
  • Maldoror

Tack så hjärtligt fina du! <3

• KCEG
    Maldoror skrev 2016-10-27 10:19:51 följande:

Men JAAAAA! GRATTIS =)  Härligt! 
  • Maldoror
    KCEG skrev 2016-10-27 16:22:26 följande:

Men JAAAAA! GRATTIS =)  Härligt! 

Tack! Blir helt tårögd för era gratulationer. <3
Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.