• Anonym ("Ellen")

Min killes snopp stinker!

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

• Svar på tråden Min killes snopp stinker!
  • Anonym (Tore)
    Anonym (;) skrev 2016-09-23 08:34:14 följande:
    Varifrån kommer lukten? Ge bättre beskrivning. Kan förresten säga att jag är lite i samma sits. Har också en pojkvän som inte har så jättetrevlig lukt på sin kuk. Det är nån vätska som kommer ut som luktar väldigt illa, vet inte vad det är för vätska men han har känt det själv. Annars luktar själva snoppen inte så mycket, men den här vätskan som kommer ut alltså..
    Det låter inte normalt. Han bör söka läkare.
  • Anonym ("Ellen")

Nu är det ju så att min kille pekar varor osv, svettas mycket och brukar oftast ta dusch efter jobbet. Men ibland glömmer han. Dessutom är jag gravid så luktsinnet är ju ännu starkare, varje gång jag känner doften eller ens tänker på den så spyr jag nästan. En helg, så skulle jag ner med handen under hans mjukisar, bara att han drog ner dom lite så kom lukten fram. En gång bad jag honom faktiskt att tvätta den lite extra noga, men då fick han tydligen svamp (eller något fel på värdet med tanke på att han tvättade den så extremt mycket) så då fick han ta sån där svamptablett som jag sedan OCKSÅ fick ta för att han smittade mig efter. När han hade svamp så stank det mest, det luktade...var...typ. så det var jätteäckligt! Vidrigaste jag varit med om! Usch fyfan. Och sedan dess har han väl inte vågat tvättat snoppen så mycket. När han blir påtänd så brukar det komma någon sorts genomskinlig vätska...den är elastisk, ungefär som ägglossningssekret. Rå äggvita. Han tror att det är sperma eller något men jag vet inte...kommer inte från urinröret iaf. Usch, så äcklad bara!!

• Anonym ("Ellen")
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 09:10:55 följande:

Nu är det ju så att min kille pekar varor osv, svettas mycket och brukar oftast ta dusch efter jobbet. Men ibland glömmer han. Dessutom är jag gravid så luktsinnet är ju ännu starkare, varje gång jag känner doften eller ens tänker på den så spyr jag nästan. En helg, så skulle jag ner med handen under hans mjukisar, bara att han drog ner dom lite så kom lukten fram. En gång bad jag honom faktiskt att tvätta den lite extra noga, men då fick han tydligen svamp (eller något fel på värdet med tanke på att han tvättade den så extremt mycket) så då fick han ta sån där svamptablett som jag sedan OCKSÅ fick ta för att han smittade mig efter. När han hade svamp så stank det mest, det luktade...var...typ. så det var jätteäckligt! Vidrigaste jag varit med om! Usch fyfan. Och sedan dess har han väl inte vågat tvättat snoppen så mycket. När han blir påtänd så brukar det komma någon sorts genomskinlig vätska...den är elastisk, ungefär som ägglossningssekret. Rå äggvita. Han tror att det är sperma eller något men jag vet inte...kommer inte från urinröret iaf. Usch, så äcklad bara!!

Packar varor*
  • Anonym (kli)

Den vätskan du pratar om kommer från urinröret och kallas försats. (Snudd på fantastiskt att du inte känner till det!)

Har han lätt för att få svamp så sa han kanske inte använda tvål, men vatten och en tvättlapp är helt OK. Att få bort gamla döda hudceller.

• v i r r a

Han behöver gå till en läkare! Du får väl tvinga dit honom om han vägrar.

• Anonym (Kenta)
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 09:21:45 följande:

Den vätskan du pratar om kommer från urinröret och kallas försats. (Snudd på fantastiskt att du inte känner till det!)

Har han lätt för att få svamp så sa han kanske inte använda tvål, men vatten och en tvättlapp är helt OK. Att få bort gamla döda hudceller.

Ja ha ha man ska inte driva med folk men kunskaperna hos en del kvinnor är låg hi hi.
  • Studentpappa
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 09:21:45 följande:

Det är ju mycket knepigare att han som har en kuk inte vet det. 
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (..)
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 07:52:31 följande:

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

En frisk kuk luktar inget speciellt. Även om man inte duschat på hela dagen.

Lukten talar i de flesta fall om hälsoproblem. (STD och annat)
  • Anonym ("Ellen")
    Anonym (..) skrev 2016-09-23 10:07:24 följande:

En frisk kuk luktar inget speciellt. Även om man inte duschat på hela dagen.

Lukten talar i de flesta fall om hälsoproblem. (STD och annat)

Men jag har tagit urinprov och allt, (Hos BM, som jag skrev tidigare så är jag gravid) och jag har ingenting? Fullt friskt urin. Och STD smittas väl?
  • Anonym (..)
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 10:18:52 följande:

Men jag har tagit urinprov och allt, (Hos BM, som jag skrev tidigare så är jag gravid) och jag har ingenting? Fullt friskt urin. Och STD smittas väl?

Det är väl inte du som ska testas, det är han (ibland bär man på utan att smitta), det finns en massa olika sjukdomar och tillstånd som kan ge lukt..har du testat dig på alla STD? eller bara klamydia och thats it liksom?
Svar på tråden Min killes snopp stinker!