• Anonym ("Ellen")

Min killes snopp stinker!

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

• Svar på tråden Min killes snopp stinker!
  • Wikings
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 07:52:31 följande:

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

Äter han några mediciner?
  • Anonym ("Ellen")
    Wikings skrev 2016-09-23 10:50:03 följande:

Äter han några mediciner?

Nej, han äter inga mediciner.
  • Wikings
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 10:51:59 följande:
    Nej, han äter inga mediciner.
    OK, jag gjorde det och mitt piss stank som en kemikaliefabrik då.
    Hmm, luktar det även om han tvättar sig?
    låter som om han måste gå till läkaren, kan va någon bakterie eller liknande som får det att lukta dött
  • Anonym ("Ellen")

Men jag vill tro...att det kan vara så att han inte tvättar sin willie ofta, att det är mycket svett som påverkar lukten. Vill inte tro att det är STD eller några sådana könssjukdomar.

• Anonym (kli)
    VARIFRÅN KOMMER LUKTEN? (Ljumskarna eller ollonet?)

Har ställt frågan tidigare, men fick inget svar. Just nu är det en massa spekulerande som utgår från en det ena och en det andra, men du borde ju rimligen veta hur det ligger till.
  • Anonym (mia)

Killars underliv är oftast inte alls lika känsliga för rubbningar som tjejers. De kan tvätta sig mycket mer aggressivt utan att det uppstår några problem. Jag skulle rekommendera en ordentlig avtvättning minst en gång per dag med tvål och vatten och gärna fler om mannen i fråga tränar eller har ett fysiskt tungt jobb. Viktigt att mannen drar upp förhuden och tvättar under eftersom det lätt ansamlas smuts där.

Om god intimhygien inte hjälper så bör mannen i fråga söka läkare eftersom dålig lukt då förmodligen beror på någon sjukdom.

• Zitzen

Svampinfektion luktar pyton. Min man hade samma problem. Han kurerade det hela med salva. Kan vara bra att få det kollat hos läkare om det är första gången han har det. Dålig lukt kan ju bero på andra, otrevligare, saker också.

Jag sa utan krusiduller precis som det var. Men så har vi levt tillsammans i snart 20 år. Man vågar vara lite mer frispråkig då.

• Anonym (kli)
    Anonym (mia) skrev 2016-09-23 12:06:15 följande:
    Killars underliv är oftast inte alls lika känsliga för rubbningar som tjejers. De kan tvätta sig mycket mer aggressivt utan att det uppstår några problem. Jag skulle rekommendera en ordentlig avtvättning minst en gång per dag med tvål och vatten och gärna fler om mannen i fråga tränar eller har ett fysiskt tungt jobb. Viktigt att mannen drar upp förhuden och tvättar under eftersom det lätt ansamlas smuts där.

Om god intimhygien inte hjälper så bör mannen i fråga söka läkare eftersom dålig lukt då förmodligen beror på någon sjukdom.
    NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN

Varifrån har du fått för dig detta? Det är ju precis det man inte ska göra! Det är precis detta som skapar problem!
  • Anonym (mia)
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 12:29:04 följande:

NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN! 

Varifrån har du fått för dig detta? Det är ju precis det man inte ska göra! Det är precis detta som skapar problem!

Man behöver givetvis inte använda tvål varje gång om man är känslig. Eller så kan man använda sig av mild tvål, olja eller dylikt. Men man kommer också långt med varmt vatten. Men penis ska tvättas dagligen.

Om man däremot har en massa hår i underlivet och i ljumskarna och på rumpan så bör det dock tvättas regelbundet med tvål, precis som huvudhåret, för att det inte ska bli smutsigt och illaluktande.
  • Anonym (mia)
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 12:29:04 följande:

NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN! 

Eller rättare sagt. Om man vill ha en ren penis som inte luktar bör man tvätta sig dagligen. För dem som inte bryr sig är det givetvis mindre viktigt.
Svar på tråden Min killes snopp stinker!