• Anonym ("Ellen")

Min killes snopp stinker!

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

• Svar på tråden Min killes snopp stinker!
  • Anonym (mia)
    Anonym (;) skrev 2016-09-23 15:43:23 följande:

Han har bara haft sex med en person innan mig, och enligt han använde dom kondom. Är det ändå möjligt att han har gonorre? Vore ju fruktansvärt.

Det räcker att ha sex med en enda för att få en std om man har otur. Män som luktar illa trots god underlivshygien bör alltid söka läkare för det.
  • Anonym (;)
    Farfallos skrev 2016-09-23 15:54:26 följande:

Men herregud! Nej, har han använt kondom som man ska så smittar inte gonorré. Men naturligtvis så kan han ju ha fingret lite och sedan tagit sig själv på snoppen innan kondomen åkte på. 

Får be min kille kolla upp det där hos läkare.
  • monkees
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 07:52:31 följande:

Jag har den här tråden i "känsliga rummet" eftersom att jag vill vara anonym.

Jag är 23 år gammal och har en pojkvän jag haft på snart ett år nu och detta har aldrig hänt mig. Under den senaste tiden så har min pojkväns snopp luktat fruktansvärt illa! En rutten ketchupfläck luktar det som OM inte värre. Hans penis är helt normal men lukten...oh my God. Den smakar inget speciellt sådär men som sagt, lukten är väldigt avtändande och jag vet inte hur jag ska berätta det för honom. Det är inte bara att slänga ut sig "Gubben, tvätta din penis eftersom den stinker.". Vad är det som får den att lukta så?! Luktar fan på två meters håll...

Jag måste ge dig en eloge, stående ovationer och kanske t o m "vågen" för att du SMAKAR på den där stinkande saken. DET skulle inte jag göra kan jag säga.
  • Anonym (::)
    monkees skrev 2016-09-23 17:08:38 följande:
    Jag måste ge dig en eloge, stående ovationer och kanske t o m "vågen" för att du SMAKAR på den där stinkande saken. DET skulle inte jag göra kan jag säga.
    Haha, samma tänker jag! Dessutom fattar jag inte varför TS inte skulle kunna be honom tvätta snoppen, hon har ju gjort det förut. Han får väl använda tvål med annat ph-värde den här gången då, eller masa sig till doktorn som sagt.
  • monkees
    nevermind skrev 2016-09-23 20:02:32 följande:

Verkar som han skaffat sig en könssjukdom...

Idealet vore om det fanns riktlinjer från socialstyrelsen där man kunde få upplysning om hur t ex gonorre smakar! Surt? sött? beskt.....osv.

• Anonym (Baraanonym)

Jag gissar på att det är herpes. Mitt ex hade det och hans penis kunde lukta något så fruktansvärt under herpesperioden.

• Anonym (Föreställ dig ett passande nick)
    Anonym (mia) skrev 2016-09-23 12:06:15 följande:

Killars underliv är oftast inte alls lika känsliga för rubbningar som tjejers. De kan tvätta sig mycket mer aggressivt utan att det uppstår några problem. Jag skulle rekommendera en ordentlig avtvättning minst en gång per dag med tvål och vatten och gärna fler om mannen i fråga tränar eller har ett fysiskt tungt jobb. Viktigt att mannen drar upp förhuden och tvättar under eftersom det lätt ansamlas smuts där.

Om god intimhygien inte hjälper så bör mannen i fråga söka läkare eftersom dålig lukt då förmodligen beror på någon sjukdom.

Jag hade samma problem som ts kille. Gjorde exakt som du säger här. Har aldrig mer haft några problem. Använder vanlig intimtvål som man kan köpa på ica.
  • M1rella
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-23 09:10:55 följande:

Nu är det ju så att min kille pekar varor osv, svettas mycket och brukar oftast ta dusch efter jobbet. Men ibland glömmer han. Dessutom är jag gravid så luktsinnet är ju ännu starkare, varje gång jag känner doften eller ens tänker på den så spyr jag nästan. En helg, så skulle jag ner med handen under hans mjukisar, bara att han drog ner dom lite så kom lukten fram. En gång bad jag honom faktiskt att tvätta den lite extra noga, men då fick han tydligen svamp (eller något fel på värdet med tanke på att han tvättade den så extremt mycket) så då fick han ta sån där svamptablett som jag sedan OCKSÅ fick ta för att han smittade mig efter. När han hade svamp så stank det mest, det luktade...var...typ. så det var jätteäckligt! Vidrigaste jag varit med om! Usch fyfan. Och sedan dess har han väl inte vågat tvättat snoppen så mycket. När han blir påtänd så brukar det komma någon sorts genomskinlig vätska...den är elastisk, ungefär som ägglossningssekret. Rå äggvita. Han tror att det är sperma eller något men jag vet inte...kommer inte från urinröret iaf. Usch, så äcklad bara!!

Men hur kan du vilja skaffa barn med en kille som regelbundet missbrukar? Du verkar ha större problem än att hans penis luktar.
  • Anonym (Säg till)

Min sambo sa till mig en gång - ta inte illa upp nu men du luktar väldigt starkt från underlivet, grejen var att jag själv känt det precis då oxå under samlag och tänkte att det var han som luktade. Det visade sig att jag hade en glömd tampong kvar. Vidrigt. Uposkattade hans ärlighet mkt iaf.

• Hillbillie
    M1rella skrev 2016-09-24 16:29:45 följande:
    Men hur kan du vilja skaffa barn med en kille som regelbundet missbrukar? Du verkar ha större problem än att hans penis luktar.
    Om du syftar på "påtänd", så tror jag att ts helt enkelt menade "tänd". (Fast säker kan man ju förstås inte vara, jag reagerade också.)
  • Anonym ("Ellen")
    Hillbillie skrev 2016-09-24 23:20:41 följande:

Om du syftar på "påtänd", så tror jag att ts helt enkelt menade "tänd". (Fast säker kan man ju förstås inte vara, jag reagerade också.)

Precis...menade tänd...min corrector på mobilen gjorde det till "påtänd". Inte alls meningen.
  • M1rella
    Anonym ("Ellen") skrev 2016-09-25 10:45:43 följande:

Precis...menade tänd...min corrector på mobilen gjorde det till "påtänd". Inte alls meningen.

Vart tur det (Y)
  • Anonym (Stinksvamp)

Det verkar uppenbart att din kille tvättar sig.

Jag har hört talas om det du skriver och det är en särskild sorts svampinfektion som kan / måste behandlas. Kommer bara inte på vad denna "stinksvamp" heter. Ni kan pröva att behandla med t.ex. Pevaryl eller Daktar och om inte lujkten försvinner bör han söka vård på vårdcentralen

Svar på tråden Min killes snopp stinker!